Gjest Trett nå Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg har to små barn, 2 og 5 år. Vi skal være mye hjemme i ferien. Men det som skjer da er at så mange vil komme på besøk. Jeg har alltid likt godt å ha besøk, men nå føler jeg nesten det blir for mye. Noen vil overnatte noen netter, andre kommer på kort varsel osv. Føler jeg går og ordner med mat, rydding og vasking for gjester så mye. Noen sier de skal sannsynligvis komme om et par uker. Kan ikke si det sikkert 100 prosent selv om jeg har bedt om å få vite sikkert. Til neste år vil jeg reise bort. Får jo ikke den tiden som jeg ønsket til barna når jeg bare skal gå rundt å ha gjester hele tiden. Er det virkelig ikke mulig å kunne få noen pusterom når man velger å være en del hjemme i ferien? Hvordan er det med andre som velger å være hjemme? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Uff, det høres slitsomt ut. Vi skal være hjemme resten av ferien nå, men har heldigvis ikke det problemet. (Kanskje fordi vi bor her vi bor?) Vi får besøk neste uke av dattera til søskenbarnet mitt. Hun er tysk og er på Norgesbesøk. Vi tar gladelig i mot henne, selv om jeg ikke aner hva jeg skal finne på for ei jente på 18 år. Jeg tror jeg hadde sagt nei til noen av de som sier de skal komme. Greit, du føler deg kanskje kjip akkurat der og da, men så får du til gjengjeld litt fred og ro. 0 Siter
PieLill Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Da må man vel være nødt til å begrense besøkene og si at beklager da har vi andre planer. Selv om planene bare er å ha dovne dager med barna. Eller det passer bare at dere kommer fra xx til yy. Og vil dere være så snill å ta med sengetøy. Vi har hatt så mye gjester at det blir litt mye. Sett gjestene i arbeid, særlig de som inviterer seg selv. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.