Gå til innhold

Når begynner barna å bli bilsyke?

Anbefalte innlegg

Gjest Teline
Skrevet

Kan barn bli bilsyke fra de er nyfødte, eller oppstår dette først ved en viss alder? Når da i tilfelle?

Skrevet

Vet ikke hva som er vanlig men min nevø begynte å bli bilsyk i 5-6-års-alderen. Og det selv om han er vant til å kjøre mye bil.

Gjest togli
Skrevet

Mine tre (9, 6 og 2) har aldri vært bilsyke, selv om jeg var veldig plaget som liten.

Skrevet

Vi merket det på jentungen første gang da hun var 6 mndr. Det er visstnok ekstremt tidlig, men det var helt tydelig at det var bilkjøring som gjorde henne uvel.

Nå er hun 4,5 år, og må alltid ta bilsyketablett før vi drar på biltur.

Gjest midia
Skrevet

Rundt 1 års alderen begynte bilsyka her.

Kjøpte seaband å ble kvitt det.

Skrevet

Kan jeg få spørre hva Seaband er og event. hvor man kjøper det?

Gutten vår på 5 år, er begynt å bli bilsyk så ønsker gjerne å få noe som hjelper.

Skrevet

Hva er det, hvordan funker det, hvor fås det og hva koster det?

Gjest midia
Skrevet

Kan jeg få spørre hva Seaband er og event. hvor man kjøper det?

Gutten vår på 5 år, er begynt å bli bilsyk så ønsker gjerne å få noe som hjelper.

Kjøpte det på danskebåten.

Det er armbånd med ei kule på som skal trykke på et punkt i håndleddet som gjør at man ikke blir kvalm

Gjest midia
Skrevet

Hva er det, hvordan funker det, hvor fås det og hva koster det?

Det er armbånd med ei kule på som skal trykke på et punkt i håndleddet og gjør at man ikke blir kvalm.

Kjøpte de på danskebåten til ca 100 lappen.

Skrevet

Min yngste begynte rundt 9 mnd tror jeg det var og har vært slik siden. Max 15 - 20 min i bilen før det startet. Prøvde alt som var fra reisesyketabletter, sea armbånd, mye klær, lite klær, drikke, ikke drikke, mat, ikke mat, høyt i bilen, lavt i bilen, mye frisk luft,ikke frisk luft sitte forover, sitte bakover....

...helt til vi kjøpte dvd spiller i baksetet. Nå skjer det så godt som aldri!!!!

*kryss i taket*

:-)

Skrevet

Det er armbånd med ei kule på som skal trykke på et punkt i håndleddet og gjør at man ikke blir kvalm.

Kjøpte de på danskebåten til ca 100 lappen.

Så at de solgte seaband på apoteket da jeg var innom i forrige uke. Tror det kostet litt under hundrelappen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...