Gå til innhold

vanskelig nå

Gjest zahara i dårlig humør

Anbefalte innlegg

Gjest zahara i dårlig humør

jeg har det jævlig. Er deppa, orker ikke være hjemme, enten må jeg sove eller være ute på kafè. Tv`n er ikke i form den heller, tror den lider av eupf. Det å se tv el høre musikk har liksom vært en av metodene for å holde ut.

Under andre omstendigheter enn nå , hadde jeg lagt meg inn på posten jeg bruker å være når jeg blir veldig dårlig. er en åpen og rolig post. Men, den er selvsagt stengt om sommeren, man må selvsagt spare penger i dette landet. De har også stengt flere sengeplasser, selv om de akkurat har pusset opp...

uansett. vil ikke være på en akuttavd, mye bråk og ståk, kjenner ikke de som jobber der særlig godt, og dessuten er det nok vanskelig å få plass siden den ene posten tross alt er stengt og de to andre må avlaste...

Jeg har dyra og, og selvsagt er jeg dyrevakt i sommer..

Holder det ikke ut når jeg er alene, ting blir ikke bedre av at jeg har kroppslige sterke smerter for tida (fibro og usp.revm)

vet liksom ikke hva som skjer, vikar legen sendte jo brev til psykehuset, men vet egentlig ikke helt hvorfor eller noe.. Men ble jo dette surret med meds.

er ett år siden jeg var på posten, da var jeg der pga depresjon.. omtrent på disse tider faktisk.

har ikke tenkt til å ta livet mitt. men alt er vondt og jævlig.

Løsningen jeg tar i bruk er ikke særlig god, rusbrus på kvelden og sovepiller på dagen..

(og siden alkoholisme og rusmisbruk er i fam. så vel.. jeg graver min egen grav)

Fungerer vel sammen med andre, men er så lei, så sliten, så langt nede, så vondt, så...alt..

Har et nr jeg kan ringe i tilfelle krise på kveldstid. men vegrer meg for å ringe. hva skal jeg si.. jeg sitter her og drikker og har tatt largactil, har ødelagt nok en tv antenne, og lurer på å ta en solid dose seroquel, men i det siste har jeg fått puste prob. av de.. aner ikke hva som skjer.

eller hva som bør skje.

( vel. SKJERPE MEG bør jeg vel... )

VONDT! psykisk smerte. hater det. Hater livet mitt som ikke er verdt en dritt. Misbruk av landets penger.

MISFIT skrev jeg på leggen min en gang for noen år siden.. med kniv.. Stemmer som f.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238045-vanskelig-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du kan bruke det nummeret du har fått for å ha ved behov på kvelden. Det å snakke med noen om dette, kan kanskje hjelpe deg til å se hvordan komme seg gjennom sommeren på best mulig måte.

Uflaks at posten du er kjent på er stengt, men desto viktigere å bruke andre løsninger som er tilgjengelige.

(Hvis du har maks uflaks nå, så er vel ikke kveldsnummeret betjent i ferietiden...)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238045-vanskelig-n%C3%A5/#findComment-1834054
Del på andre sider

Gjest Zahara

Jeg synes du kan bruke det nummeret du har fått for å ha ved behov på kvelden. Det å snakke med noen om dette, kan kanskje hjelpe deg til å se hvordan komme seg gjennom sommeren på best mulig måte.

Uflaks at posten du er kjent på er stengt, men desto viktigere å bruke andre løsninger som er tilgjengelige.

(Hvis du har maks uflaks nå, så er vel ikke kveldsnummeret betjent i ferietiden...)

hadde vært typisk.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238045-vanskelig-n%C3%A5/#findComment-1834121
Del på andre sider

Gjest Apathy

Du bør vel kansje prøve å ringe det nr du har fått? Er det til en annen avdeling som ikke tar sommerferie da?

Tror de virkelig en tar ferie fra å være deprimert? ??

*rolleyes*

Du kan jo ringe den faste legen din og høre om h*n vet hva vikarlegen skrev til psykehuset?

håper det går litt bedre!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238045-vanskelig-n%C3%A5/#findComment-1834947
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...