Gå til innhold

Skal jeg skinne meg`?

Anbefalte innlegg

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• ShitDiddelyDo

12

• mrxx

4

• Lucretia

3

Mest aktive i denne tråden

Solsikkefrø
Skrevet

Med utstående ører, så blir det litt "vindmåler" - look.

Bare ikke gå ut når det blåser, så vinden får tak i øra og skrur av hodet.

Lol ;) Ører i vinden! Den var go ;)

Skrevet

Ja, ikke sant? Av en eller annen grunn er Stavangerdialekt mye finere på menn enn på kvinner. Kvinner derfra får lett noe kvekkende og skjærende i måten å snakke på, men jeg synes ikke at det gjelder for menn.

Jeg synes stavangerdialekt høres litt homofilt ut, men det er ingen ting annet ved Thorstvedt som er homofilt - ergo så er mannen meget tagbar.

Ellers fantaserer jeg fortiden mye om denne karen:

http://www.footievideos.com/wp-content/img/zidane.jpg

O`la la....

Gjest signatura
Skrevet

Om det er ut eller inn vet jeg ikke, men enten er mannfolk råtøffe med langt hår, eller de ser bare patetiske ut. Det kommer an på typen.

Gjest signatura
Skrevet

Skinna gutter er Mmmmm :)

Ja, hvis de ikke har en helt grusom hodefasong, slik at det bare er den en ser. Eller ører som står rett ut. *sorry*

Skrevet

Det kommer helt an på trynet ditt det ;o)

Jeg liker både langt hår og skinna men som sagt, ansikt og hodefasong teller endel.

Skrevet

Det må vel finnes en mellomting mellom helt skinna og nakkelangt hår?

Selv kommer jeg til å skinne meg den dagen jeg mister hår. Men fram til den dagen blir det nok kort hår i stedet.

Klart det finnes enn mellomting men det er ikke så fint :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Klart det finnes enn mellomting men det er ikke så fint :o)

Så mener at alle mannfolk burde skinne seg? :)

Skrevet

Så mener at alle mannfolk burde skinne seg? :)

Ja, hvis de har ansikt og hodefasong til det så synes jeg nesten det :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja, hvis de har ansikt og hodefasong til det så synes jeg nesten det :o)

Jeg skinna meg en del for noen år siden, men jeg vet ikke om jeg kler det.

Det finner jeg ut den dagen håret mitt begynner å tynnes ut. Da er det fram med høvelen. :)

Skrevet

Jeg skinna meg en del for noen år siden, men jeg vet ikke om jeg kler det.

Det finner jeg ut den dagen håret mitt begynner å tynnes ut. Da er det fram med høvelen. :)

Det synes jeg er et ypperlig alternativ når håret begynner å forsvinne :o)

Jeg tror du kler det, du ser ut som du har hode til det men vanskelig siden bildene jeg har sett er så små ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det synes jeg er et ypperlig alternativ når håret begynner å forsvinne :o)

Jeg tror du kler det, du ser ut som du har hode til det men vanskelig siden bildene jeg har sett er så små ;o)

Med mindre jeg finner det for godt å skinne meg en eller annen dag, finner det det nok ikke ut på en stund ennå. Jeg har ganske solid manke. :)

Skrevet

Med mindre jeg finner det for godt å skinne meg en eller annen dag, finner det det nok ikke ut på en stund ennå. Jeg har ganske solid manke. :)

Kanskje blir det aldri. Faren min hadde nesten like mye hår helt til han døde og da var han 84 :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Kanskje blir det aldri. Faren min hadde nesten like mye hår helt til han døde og da var han 84 :o)

Vel, det hadde ikke pappa. Og det har ikke broderen.

Så jeg ligger nok syltynt an jeg også. :)

Skrevet

Vel, det hadde ikke pappa. Og det har ikke broderen.

Så jeg ligger nok syltynt an jeg også. :)

Du kan likevel ha flaks. Ingen onkler på mora din sin side å sammenligne seg med?

Uansett, skinna er veldig bra :o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kan likevel ha flaks. Ingen onkler på mora din sin side å sammenligne seg med?

Uansett, skinna er veldig bra :o)

Joda, bestefar (på moderns side) ble også tynn i håret, og onkelen min har vel også rimelig tynt hår, hvis jeg ikke tar helt feil.

Jeg ligger nok ganske tynt an, ja.

Men nå ser jeg ikke på det som noen krise. Det vil spare meg for frisørutgifter og dyr voks. :)

Skrevet

Joda, bestefar (på moderns side) ble også tynn i håret, og onkelen min har vel også rimelig tynt hår, hvis jeg ikke tar helt feil.

Jeg ligger nok ganske tynt an, ja.

Men nå ser jeg ikke på det som noen krise. Det vil spare meg for frisørutgifter og dyr voks. :)

Da tror jeg at faren for at du beholde håret er heller liten.

Så da har vi deg skinna her inne om noen år:o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Da tror jeg at faren for at du beholde håret er heller liten.

Så da har vi deg skinna her inne om noen år:o)

Jepp. Det er nok bankers. :)

Gjest dr. bertha
Skrevet

Gutter med langt hår er like stygt som gutter uten hår. Kort hår og en kul sveis er et must. Men nå er jeg ung da, bare 30. Eldre damer synes vel menn uten hår er ok også siden jo menn på deres alder ikke har igjen så mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...