Gå til innhold

Skal jeg skinne meg`?

Anbefalte innlegg

Gjest signatura
Skrevet

Kay, jeg er ganske så sikker på at jeg ikke ser patetiske med det, men kan jo ikke være sikker ;)

Har hørt at hvis man har tynn nakke, og ellers er tynn så er ikke så er ikke skinna så bra.

Jeg har tynn nakke og tynn beinstruktur generelt.. Er du enig i det?

Ne, det vet jeg jamen ikke. Ikke pen uten hår når en har oksenakke iallefall. Men det er nå min mening.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

12

• ShitDiddelyDo

12

• mrxx

4

• Lucretia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Russisk lusesveis har aldri vært en av mine favoritter.....;-)

Skrevet

Nei, nei, nei - ikke langt hår på menn.

Jo, jo, det er det som river.

Skrevet

Kommer veldig an på hvordan du tenker å ha det.

Langt, fettete og klistrer seg til hodebunnen.......neitakk.

Halvlangt, fresht og med volum! Kan se skikkelig sneisent ut ja!

Men er nok generelt fan av noenlunde kort hår.

Skrevet

Langt hår er bra! Typen min har. Og eksen min. Og eksen min før ham igjen hehe.

Men da bør du spare enda lenger. Skulderlangt synes jeg som regel ikke er så veldig fint (var sånn han ene eksen min hadde). Men langt ned på ryggen er supersexy! Men du risikerer at sånne som meg kommer løpende etter deg med tunga ute ;)

Skrevet

Jo, jo, det er det som river.

Du har skjønt det!

Gjest pomoodore
Skrevet

Langt hår er bra! Typen min har. Og eksen min. Og eksen min før ham igjen hehe.

Men da bør du spare enda lenger. Skulderlangt synes jeg som regel ikke er så veldig fint (var sånn han ene eksen min hadde). Men langt ned på ryggen er supersexy! Men du risikerer at sånne som meg kommer løpende etter deg med tunga ute ;)

Har du en spesiell stil selv? Ser for meg at du er litt goth eller noe, for føler ikke at "vanlige" jenter liker langt hår på gutter? Eller tar jeg feil?

Skrevet

Har du en spesiell stil selv? Ser for meg at du er litt goth eller noe, for føler ikke at "vanlige" jenter liker langt hår på gutter? Eller tar jeg feil?

Jeg er vel kanskje litt innenfor goth stilen ja, men min stemme bør telle den også synes jeg :)

Gjest pomoodore
Skrevet

Jeg er vel kanskje litt innenfor goth stilen ja, men min stemme bør telle den også synes jeg :)

Ja, selvsagt, kan jo hende han liker sånne jenter som deg;) Bare lurte jeg skjønner du:)

Skrevet

Du har skjønt det!

Jeg er musikeren, og jeg skjønner alt;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...