Gå til innhold

kjærlighet

Anbefalte innlegg

Gjest my sunshine
Skrevet

føler så mye kjærlighet..men har ingen å gi den til...eller hva med å gi litt til meg selv:) takk,Aramir,for at du fikk meg på de tankene.og takk for hyggelig kommentar på innleggene mine:) det varmet!

Skrevet

Flott og se at du har forstått at og være glad i seg selv er starten på noe fint.... Når du har det fint med deg selv så går mange ønsker i oppfyllelse..

Ønsker deg alt godt:)

Gjest my sunshine
Skrevet

Flott og se at du har forstått at og være glad i seg selv er starten på noe fint.... Når du har det fint med deg selv så går mange ønsker i oppfyllelse..

Ønsker deg alt godt:)

takk:) ønsker deg alt godt også,klem

Skrevet

takk:) ønsker deg alt godt også,klem

Det der med kjærlighet er en pussig ting egentlig, føler meg så tåpelig når jeg forsøker og trøste...

regner med jeg ikke er alene, gikk en tid før jeg vågde svare ham jeg er virkelig glad i, alt pga en psykisk lidelse jeg har, så viser det seg til slutt at han ikke bryr seg det grann om det;-)

Gjest my sunshine
Skrevet

Det der med kjærlighet er en pussig ting egentlig, føler meg så tåpelig når jeg forsøker og trøste...

regner med jeg ikke er alene, gikk en tid før jeg vågde svare ham jeg er virkelig glad i, alt pga en psykisk lidelse jeg har, så viser det seg til slutt at han ikke bryr seg det grann om det;-)

har du funnet den store kjærligheten,du:) glad for deg:)

Skrevet

har du funnet den store kjærligheten,du:) glad for deg:)

Det vet man jo aldri, men for første gang føler jeg at alt er bare riktig, kan være meg selv helt 100%.....

Det er en ny følelse:-) du finner den nok selv snart skal du se:)

Gjest my sunshine
Skrevet

Det vet man jo aldri, men for første gang føler jeg at alt er bare riktig, kan være meg selv helt 100%.....

Det er en ny følelse:-) du finner den nok selv snart skal du se:)

så godt,da:) for meg høres dette ut som den store kjærligheten,ja når det føles sånn for deg;) gleder meg til jeg også finner min , men først skal jeg lære å bli skikkelig glad i meg selv...:)

Skrevet

så godt,da:) for meg høres dette ut som den store kjærligheten,ja når det føles sånn for deg;) gleder meg til jeg også finner min , men først skal jeg lære å bli skikkelig glad i meg selv...:)

Det vil du:) om du er som meg og har din psykiske sykdom så må du ta det steg for steg, men du når det i ditt eget tempo og når du er klar for det:)

Nå må jeg få meg litt søvn, natta til deg og en god klem:)

Gjest my sunshine
Skrevet

Det vil du:) om du er som meg og har din psykiske sykdom så må du ta det steg for steg, men du når det i ditt eget tempo og når du er klar for det:)

Nå må jeg få meg litt søvn, natta til deg og en god klem:)

nattaklem,og ha det godt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...