Gjest my sunshine Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 føler så mye kjærlighet..men har ingen å gi den til...eller hva med å gi litt til meg selv:) takk,Aramir,for at du fikk meg på de tankene.og takk for hyggelig kommentar på innleggene mine:) det varmet! 0 Siter
sheba Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Flott og se at du har forstått at og være glad i seg selv er starten på noe fint.... Når du har det fint med deg selv så går mange ønsker i oppfyllelse.. Ønsker deg alt godt:) 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Flott og se at du har forstått at og være glad i seg selv er starten på noe fint.... Når du har det fint med deg selv så går mange ønsker i oppfyllelse.. Ønsker deg alt godt:) takk:) ønsker deg alt godt også,klem 0 Siter
sheba Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 takk:) ønsker deg alt godt også,klem Det der med kjærlighet er en pussig ting egentlig, føler meg så tåpelig når jeg forsøker og trøste... regner med jeg ikke er alene, gikk en tid før jeg vågde svare ham jeg er virkelig glad i, alt pga en psykisk lidelse jeg har, så viser det seg til slutt at han ikke bryr seg det grann om det;-) 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Det der med kjærlighet er en pussig ting egentlig, føler meg så tåpelig når jeg forsøker og trøste... regner med jeg ikke er alene, gikk en tid før jeg vågde svare ham jeg er virkelig glad i, alt pga en psykisk lidelse jeg har, så viser det seg til slutt at han ikke bryr seg det grann om det;-) har du funnet den store kjærligheten,du:) glad for deg:) 0 Siter
sheba Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 har du funnet den store kjærligheten,du:) glad for deg:) Det vet man jo aldri, men for første gang føler jeg at alt er bare riktig, kan være meg selv helt 100%..... Det er en ny følelse:-) du finner den nok selv snart skal du se:) 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Det vet man jo aldri, men for første gang føler jeg at alt er bare riktig, kan være meg selv helt 100%..... Det er en ny følelse:-) du finner den nok selv snart skal du se:) så godt,da:) for meg høres dette ut som den store kjærligheten,ja når det føles sånn for deg;) gleder meg til jeg også finner min , men først skal jeg lære å bli skikkelig glad i meg selv... 0 Siter
sheba Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 så godt,da:) for meg høres dette ut som den store kjærligheten,ja når det føles sånn for deg;) gleder meg til jeg også finner min , men først skal jeg lære å bli skikkelig glad i meg selv... Det vil du:) om du er som meg og har din psykiske sykdom så må du ta det steg for steg, men du når det i ditt eget tempo og når du er klar for det:) Nå må jeg få meg litt søvn, natta til deg og en god klem:) 0 Siter
Gjest my sunshine Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Det vil du:) om du er som meg og har din psykiske sykdom så må du ta det steg for steg, men du når det i ditt eget tempo og når du er klar for det:) Nå må jeg få meg litt søvn, natta til deg og en god klem:) nattaklem,og ha det godt:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.