kystfugl Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Jeg synes det har vært veldig stille her på DOL en tid nå. Er dette bare pga av ferietid, eller er det andre grunner. Jeg synes det er veldig fint å kunne bruke dette forumet for å avhjelpe den lange ventetiden, men nå synes jeg det er ensomt her. Kansje har alle flyttet over til FUB`en?? 0 Siter
hidi Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Helt enig, men det er vel ferietid, tror du ikke! Savner også mange innlegg som er så trivelig å lese. Det er så mange fantastiske mennesker her, og man får jo svar på ALT! Vel, ferien tar slutt en gang..... Klem 0 Siter
michel1365380617 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Helt enig, men det er vel ferietid, tror du ikke! Savner også mange innlegg som er så trivelig å lese. Det er så mange fantastiske mennesker her, og man får jo svar på ALT! Vel, ferien tar slutt en gang..... Klem Her er nå ikkje heilt stille da...... Vi er jo ei gruppe som nyter distrikt tildelinger :-) Ferien går over, og her blir litt mer futt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.