Gjest cooco Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Jeg er gravid, fullgått 9 uker. Fra uke 5- 7 seponerte jeg fra 1 1/2 tabetter Fontex til 0. Jeg er i en vanskelig situasjon. Barnefaren sier at han ikke vil ha noe med barnet å gjøre, og han prøver å presse meg til abort. Jeg klarer ikke å fortelle foreldrene mine om graviditeten. Jeg er allerede alenemor til to, og jeg jeg vet at de vil ta dette tungt. Til tross for omstendighetene, føler jeg at psyken frem til nå har vært ok, men de siste dagene har jeg blitt mer urolig. Selv om jeg har vært kvalm, har jeg hatt trang til å overspise, og de negative tankene har lett for å slå inn. De siste dagene har jeg også hatt hjertebank. Det føles som hjertet tar ett ekstra slag, for så å hoppe over det neste. Når dette skjer, føler jeg samtidig at det skjer noe med pusten, og jeg får en ekkel følelse i halsen. Kan dette ha noe med psyken å gjøre? Bør jeg begynne med antidepressiva igjen? Kan disse "hjertehoppene" være farlige for barnet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238155-urolig-hjerte-gravid-og-psyk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.