-OmmatopochaRossi Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei! For 3 mnd siden slo jeg opp med kjæresten min etter 1 1/2 års forhold. Han er 42 og jeg 24. Aldersforskjellen ble for stor. Vi har en hund sammen som min X har hos seg, hunden er hele mitt liv. Klarer ikke å la min X ha han fullt, så vi må holde kontakt så jeg kan komme å lufte han av og til... Min X er også min sjef på jobb, dette er det verste som egentlig kunne være da han ikke er spesielt blid på meg i disse dager. Har sagt i fra til han at han er det og andre har reagert - varte i 4 dager. Nå virker det som han skviser meg ut av den første jobben jeg har elsket, da han gir meg mindre vakter. Sliter veldig etter forholdet tok slutt - føler meg utrulig ensom, gråter hver dag, til og med på jobb noen gang (snart 3 mnd siden). Dette er skikkelig slitsomt. Sover utrulig lite, sovner som regel rundt 2-3 tiden og våkner 7-8 hver dag. Søker støtte hos min mor, men hun var så glad i min X at hun sa til meg "jeg støtter ingen av dere" - noe som fikk meg til å knekke sammen. Har prøvd å vært på "date", men ingen menn intresserer meg i det hele tatt. Tenker på å gå tilbake til min X, men det er ingen løsning når det først ble slutt. Føles som jeg har mistet sjelen min... Venner støtter meg opp - men det de sier går rett forbi meg. "Det går over" " Du er bare i en fase" - har tenkt tanker ingen bør tenke.. derfor skriver jeg hit og har ikke råd til å bestille en time hos psykolog eller no.. Føles ut som hver dag blir tyngre og tyngre.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238168-f%C3%B8ler-meglost/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.