Gå til innhold

Føler meg...Lost

Anbefalte innlegg

-OmmatopochaRossi

Hei!

For 3 mnd siden slo jeg opp med kjæresten min etter 1 1/2 års forhold. Han er 42 og jeg 24. Aldersforskjellen ble for stor.

Vi har en hund sammen som min X har hos seg, hunden er hele mitt liv. Klarer ikke å la min X ha han fullt, så vi må holde kontakt så jeg kan komme å lufte han av og til...

Min X er også min sjef på jobb, dette er det verste som egentlig kunne være da han ikke er spesielt blid på meg i disse dager. Har sagt i fra til han at han er det og andre har reagert - varte i 4 dager. Nå virker det som han skviser meg ut av den første jobben jeg har elsket, da han gir meg mindre vakter.

Sliter veldig etter forholdet tok slutt - føler meg utrulig ensom, gråter hver dag, til og med på jobb noen gang (snart 3 mnd siden). Dette er skikkelig slitsomt. Sover utrulig lite, sovner som regel rundt 2-3 tiden og våkner 7-8 hver dag.

Søker støtte hos min mor, men hun var så glad i min X at hun sa til meg "jeg støtter ingen av dere" - noe som fikk meg til å knekke sammen.

Har prøvd å vært på "date", men ingen menn intresserer meg i det hele tatt. Tenker på å gå tilbake til min X, men det er ingen løsning når det først ble slutt.

Føles som jeg har mistet sjelen min... Venner støtter meg opp - men det de sier går rett forbi meg. "Det går over" " Du er bare i en fase" - har tenkt tanker ingen bør tenke.. derfor skriver jeg hit og har ikke råd til å bestille en time hos psykolog eller no..

Føles ut som hver dag blir tyngre og tyngre..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238168-f%C3%B8ler-meglost/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...