Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ville ha sjekket med Ikea - de har de utroligste kombinasjoner.

Og dersom du ikke får tak i en slik alt-i-ett-løsning, så tror jeg at de har egne "overkøyer", altså en høy seng på stativ, men uten noen fastmontert underkøye, og så kan man plassere en frittvalgt sovesofa under denne. Kanskje det hadde vært en løsning?

Skrevet

Jeg ville ha sjekket med Ikea - de har de utroligste kombinasjoner.

Og dersom du ikke får tak i en slik alt-i-ett-løsning, så tror jeg at de har egne "overkøyer", altså en høy seng på stativ, men uten noen fastmontert underkøye, og så kan man plassere en frittvalgt sovesofa under denne. Kanskje det hadde vært en løsning?

Synes ikea omtrent ikke har noen ting, det er i bunn og grunn litt trist. Men blir høyseng og sofa under fra ikea dersom vi ikke finner noe annet. Stompa har noe men de har ingen fullstørrelseting lengre, max 120 i bredde noe som jeg virkelig ser for meg at blir litt trangt for 2 voksne besteforeldre når de er på besøk :P

Problemet er at det blir en del dyrere (og dårligere plassutnyttelse) så hadde gjort seg å finne alt i ett :)

Skrevet

Synes ikea omtrent ikke har noen ting, det er i bunn og grunn litt trist. Men blir høyseng og sofa under fra ikea dersom vi ikke finner noe annet. Stompa har noe men de har ingen fullstørrelseting lengre, max 120 i bredde noe som jeg virkelig ser for meg at blir litt trangt for 2 voksne besteforeldre når de er på besøk :P

Problemet er at det blir en del dyrere (og dårligere plassutnyttelse) så hadde gjort seg å finne alt i ett :)

Men trenger dere å innrede rommet permanent med tanke på overnatting av besteforeldre, da? Hva med å ha en slik enkeltseng som kan trekkes ut til dobbeltseng, og så kan barnet ligge på klappseng på et annet rom når besteforeldrene er der?

Evt at besteforeldrene ligger på klappsenger?

Evt å kjøpe en futon fra Ikea - den tar bare plass som en toseters sofa, og får derfor lett plass på et rom, men utslått er det en seng på 200x140 cm.

Skrevet

Men trenger dere å innrede rommet permanent med tanke på overnatting av besteforeldre, da? Hva med å ha en slik enkeltseng som kan trekkes ut til dobbeltseng, og så kan barnet ligge på klappseng på et annet rom når besteforeldrene er der?

Evt at besteforeldrene ligger på klappsenger?

Evt å kjøpe en futon fra Ikea - den tar bare plass som en toseters sofa, og får derfor lett plass på et rom, men utslått er det en seng på 200x140 cm.

Jada, mange muligheter.

Vesla har ytret ønske om høyseng eller køyeseng så det er vel mye derfor vi har slått oss litt ned på den ideen.

Rommet er bittelite og må fungere som kombinert gjeste/barnerom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...