Gå til innhold

Vi kjeder oss........litt syting...

Anbefalte innlegg

kakki1365380609

Noen gode forlag til aktiviteter til mammaen som er alene sammen med en på snart åtte og en på seks og en på 16 mnd?

De to eldste krangler og den ene liker ikke å sitte stille og pusle med ting. Akkurat nå er de to eldste ute i fullt regntøy og minstejenten sutrer inne.

Jeg har klart å knekke lilletåen min og har derfor litt vondt i foten og ikke god til å gå ut av huset særlig enda :o(

Alle naboene er på ferie, så alle lekekameratene er borte. Vi er ferdig med ferien vår og hadde det kjempefint i Legoland og Dyreparken.

Nå har jeg nedtelling til min husmorferie på Kypros i august....gleder meg noe helt sinnsykt :o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238195-vi-kjeder-osslitt-syting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

kakki1365380609

Regner hos dere også? Bygge demning er jo gøy - og krever samarbeid. Inne: Bake boller? Lage trolldeig? Bygge hytte?

Lykke til ;-)

Thanks :o) Boller bakte vi i går, men trolldeig var en god ide :o) Akkurat nå har vi vafler og sjokolademelk til lunsj, så etterpå trår vi til med trolldeigen.

Jeg har hatt 5 unger fra 1 år til 11 år i går og i dag. I går fikk de steike lapper uten hjelp. I dag har vi laget vafler og sunget playstation karaoke.

De mellomste har koset seg med utkledning. De to eldste har sittet flere timer i badekaret.

Hvis de begynner å kjede seg drar jeg fram plastelina, det liker alle å holde på med.

Litt krangling har det vært her også. Ingen vil gå ut i regnværet.

kakki1365380609

Finnes det ikke trampoliner i nærheten av der du bor, sykkelløyper eller lignende. Sett opp poster da vell!

Du kjører, barna sykler...

Takk for forslag:o) Her regner og blåser det masse. Jeg har ikke sertifikat heller.

Vi har hatt tegneskole og tegnet fine drager, laget vafler og spilt sjakk. Nå spiller de playstation og jeg er glad for avbrekket :o) Da kan jeg leke litt mer med lillemor.

Annonse

kakki1365380609

Jeg har hatt 5 unger fra 1 år til 11 år i går og i dag. I går fikk de steike lapper uten hjelp. I dag har vi laget vafler og sunget playstation karaoke.

De mellomste har koset seg med utkledning. De to eldste har sittet flere timer i badekaret.

Hvis de begynner å kjede seg drar jeg fram plastelina, det liker alle å holde på med.

Litt krangling har det vært her også. Ingen vil gå ut i regnværet.

Vi venter på sommeren her også :o)

kakki1365380609

Dere kan lage "akvarium"!

Trenger pappesker og sølvpapir og hyssing. Klipp ut fisker i papp, og kle de med sølvpapir, tegn akvariumsbakgrunn på ark og lag akvarium i en eske. Kan ta noen timer det! :-)

JA, det er noen år siden sist vi lagde det. I morgen skal jeg grave frem noen skoesker og presentere forslaget. Thanks :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...