KinderEie Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Noen tips til barneklærbutikker på nettet for gutter 6 år? Vi har funnet Baldrian som har mye flott, men utvalget var litt lite 0 Siter
annegunn Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 www.gymboree.com Hehe - handla du der da du var på ferie, lissom? De har mye fint, ja. Men de sender ikke til Norge, og butikkene i London ble lagt ned for et par år siden. Dessverre. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Hehe - handla du der da du var på ferie, lissom? De har mye fint, ja. Men de sender ikke til Norge, og butikkene i London ble lagt ned for et par år siden. Dessverre. Unnskyld. Visste ikke at de ikke sendte til Norge. Og nei, jeg handla ikke der, men kikket!!! Men på GAP handla jeg! Kanskje de sender til Norge??? 0 Siter
annegunn Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Unnskyld. Visste ikke at de ikke sendte til Norge. Og nei, jeg handla ikke der, men kikket!!! Men på GAP handla jeg! Kanskje de sender til Norge??? Nope. Men GAP finnes ihvertfall i enhver engelsk by med respekt for seg selv. Både Jentungen og Lillevill har mye GAP-tøy. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Nope. Men GAP finnes ihvertfall i enhver engelsk by med respekt for seg selv. Både Jentungen og Lillevill har mye GAP-tøy. Så dumt at de ikke sender til Norge! Kanskje man kan finne noe på amazon.com? 0 Siter
annegunn Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Så dumt at de ikke sender til Norge! Kanskje man kan finne noe på amazon.com? Eller som Atene vill sagt: ebay.com... 0 Siter
Atene Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Eller som Atene vill sagt: ebay.com... Nå er jeg tilbake fra Spania og kan si det selv! De har forresten mye fint på Zara også... 0 Siter
annegunn Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Nå er jeg tilbake fra Spania og kan si det selv! De har forresten mye fint på Zara også... Det jeg kjøpte der på Lanzarote engang var ikke så god kvalitet, og etter det har jeg ikke handlet der. Og så var nabobutikken en Okaidi, det er favoritten blant det som finnes i Norge for tiden. Ikke at jeg kjøper så mye klær her da... Hatt det fint? Jeg skal visst til Manchester i morgen 0 Siter
Atene Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Det jeg kjøpte der på Lanzarote engang var ikke så god kvalitet, og etter det har jeg ikke handlet der. Og så var nabobutikken en Okaidi, det er favoritten blant det som finnes i Norge for tiden. Ikke at jeg kjøper så mye klær her da... Hatt det fint? Jeg skal visst til Manchester i morgen Kjempefint! 29-34 grader hver dag, deilig varmt vann, femåringen både svømmer og hopper uti på dypet. Og så har vi vært i Terra Mitica og kjørt loopen - "kuuuult" utbrøt tiåringen etterpå, og jeg var ganske stolt av meg selv. God tur! 0 Siter
annegunn Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Kjempefint! 29-34 grader hver dag, deilig varmt vann, femåringen både svømmer og hopper uti på dypet. Og så har vi vært i Terra Mitica og kjørt loopen - "kuuuult" utbrøt tiåringen etterpå, og jeg var ganske stolt av meg selv. God tur! Høres bra ut :-) Og drakk du Torres de Casta? Det ville jeg gjort... Jentungen lærte faktisk å svømme i løpet en Hellastur, rett før femårsdagen. Da var været og vannet sånn at hun badet fire timer i strekk.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.