annegunn Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har jaggu ta meg fått igjen mensen :-( Lillevill er sju uker - i morgen. *mumle* Det aner meg at dette er prisen jeg må betale for at hun sover så godt om natta - i natt sov hun fra tolv til halv åtte, fikk pupp og sov videre til tolv. Jentungen var sju måneder, hun, og da syntes jeg til og med det var tidlig, siden hun stort sett ble fullammet. Møkk :-( 0 Siter
carma Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Uff :-/ *klappe på* Er du helt sikker på at det er mensen? Har hørt om flere som har fått en blødning 7-8 uker etter fødselen og trodd det var mensen, men så kom den aldri igjen flere ganger før mange måneder senere. Håper det er noe sånt, for din skyld... Jeg begynte plutselig å blø friskt igjen for en drøy uke siden og trodde først det var mensen - men jeg var (er) ikke helt ferdig med renselsen enda, så det var nok en skorpe fra der hvor morkaka satt som løsnet. Håper jeg, da... *hikst* 0 Siter
annegunn Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Uff :-/ *klappe på* Er du helt sikker på at det er mensen? Har hørt om flere som har fått en blødning 7-8 uker etter fødselen og trodd det var mensen, men så kom den aldri igjen flere ganger før mange måneder senere. Håper det er noe sånt, for din skyld... Jeg begynte plutselig å blø friskt igjen for en drøy uke siden og trodde først det var mensen - men jeg var (er) ikke helt ferdig med renselsen enda, så det var nok en skorpe fra der hvor morkaka satt som løsnet. Håper jeg, da... *hikst* Sikker og sikker, fru Blom... Men det stemmer dessverre alt for bra med murringene i korsryggen, det faktum at jeg lurte på om jeg hadde eggløsning for et par uker siden og at *host* sexlysten er tilbake for fullt *rødme* Kanskje jeg burde få fiksa prevensjon - jeg vet ikke akkurat om jeg tør satse på kondomer lenger, etter to klaff på første forsøk... *gulp* 0 Siter
morsan Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Og så jeg som deppet over at mensen kom tilbake etter 8-9 måneder! ;-) Men det høres jo veldig deilig ut med så mye nattesøvn, da! :-) 0 Siter
carma Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Sikker og sikker, fru Blom... Men det stemmer dessverre alt for bra med murringene i korsryggen, det faktum at jeg lurte på om jeg hadde eggløsning for et par uker siden og at *host* sexlysten er tilbake for fullt *rødme* Kanskje jeg burde få fiksa prevensjon - jeg vet ikke akkurat om jeg tør satse på kondomer lenger, etter to klaff på første forsøk... *gulp* Høres skummelt riktig ut, ja :-/ For noe dritt... Ville nok vurdert å finne frem noe prevensjon da, ja - hehe. Men kondom bør vel holde så lenge dere er konsekvente? Å begynne å kjøre i seg hormoner igjen er vel neppe særlig fristende nå, vil jeg tro... Det problemet har ikke vi uansett, da *knegg* 0 Siter
annegunn Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Høres skummelt riktig ut, ja :-/ For noe dritt... Ville nok vurdert å finne frem noe prevensjon da, ja - hehe. Men kondom bør vel holde så lenge dere er konsekvente? Å begynne å kjøre i seg hormoner igjen er vel neppe særlig fristende nå, vil jeg tro... Det problemet har ikke vi uansett, da *knegg* Problemet med kondomer er hovedsaklig at jeg ikke stoler på dem - og da legger det en demper på hele greia. Hormoner er uaktuelt, ja, selv om jeg ikke hadde ammet. Hadde kobberspiral mellom Jentungen og Lillevill, og var egentlig ikke fornøyd med det heller, men noe må man jo velge, lissom.... Men det er nok et problem jeg foretrekker å ha, dah... 0 Siter
nitni Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Sånn var det med meg også, de to største sov omtrent hele natta fra vi kom hjem fra sykehuset. Fikk mens etter 6 og 8 uker.... Lillemann har også sovet godt, men vært mer ivrig på puppen likevel, og da fikk jeg ikke mens tilbake før etter 8 mnd. Synes vel egentlig at god nattesøvn og mens er bedre enn det motsatte ) 0 Siter
annegunn Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Sånn var det med meg også, de to største sov omtrent hele natta fra vi kom hjem fra sykehuset. Fikk mens etter 6 og 8 uker.... Lillemann har også sovet godt, men vært mer ivrig på puppen likevel, og da fikk jeg ikke mens tilbake før etter 8 mnd. Synes vel egentlig at god nattesøvn og mens er bedre enn det motsatte ) Jammen jeg vil sove som en stein om natta og ikke ha mensen, jeg.... 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Så kjedelig ( Skjedde meg med minstemann også, jeg var så teit at jeg ikke skjønte at det var mensen før det kom nøyaktig en mnd senere også. Trodde rett og slett det var en økning i renselsen. 0 Siter
carma Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Problemet med kondomer er hovedsaklig at jeg ikke stoler på dem - og da legger det en demper på hele greia. Hormoner er uaktuelt, ja, selv om jeg ikke hadde ammet. Hadde kobberspiral mellom Jentungen og Lillevill, og var egentlig ikke fornøyd med det heller, men noe må man jo velge, lissom.... Men det er nok et problem jeg foretrekker å ha, dah... Skjønner... Lett skal det ikke være :-/ PS: Takk for tipset i går...! Tror melkgangene mine har kommet over pumpe-skrekken her! Nå skvatt det ut 100ml på null komma svisj :-D 0 Siter
carma Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Så kjedelig ( Skjedde meg med minstemann også, jeg var så teit at jeg ikke skjønte at det var mensen før det kom nøyaktig en mnd senere også. Trodde rett og slett det var en økning i renselsen. Ikke si sånn, da... *hikst* Jeg hadde nettopp en sånn blødning... 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Ikke si sånn, da... *hikst* Jeg hadde nettopp en sånn blødning... Minstemann var fem uker så det var jo ikke så rart at jeg tok feil. Med de to andre gikk det 8 og 9 mnd. Tanken falt meg ikke inn engang. Håper for din skyld at du er heldigere enn meg ) 0 Siter
annegunn Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Skjønner... Lett skal det ikke være :-/ PS: Takk for tipset i går...! Tror melkgangene mine har kommet over pumpe-skrekken her! Nå skvatt det ut 100ml på null komma svisj :-D Så bra, da :-) Og takk for sjokkiskaka :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Ikke si sånn, da... *hikst* Jeg hadde nettopp en sånn blødning... Og prinsessen sover lenge om natta, ja? 0 Siter
carma Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Og prinsessen sover lenge om natta, ja? Shhhht... Ble ikke vi enige om at vi skulle få både i pose og sekk? *nikke* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.