sommerkreps Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Nå har jeg bestemt meg, jeg gir opp..Lillegutt gir ikke det minste tegn til å ville ta puppen igjen..Har prøvd i 1,5 uke nå og han stritter helt i mot. Har også prøvd å ikke tilby noen dager for så å prøve igjen, og har prøvd alle munlige tips.. Så nå har jeg slutta å pumpe pgså. Pumpa siste gang søndag kveld. Hadde en vond klump i det ene brystet i går som jeg fikk massert bort. Ellers er det generelt ømt, men ikke ordentlig spreng, bare sinnsykt hardt og vondt på brystvortene. Vanlig det kanskje? Bare lurer litt på hvor lang tid det tok før melka forsvant hos deg jeg? Eller hvertfall sånn merkbart liksom..ar puppene virka tomme..Og hvor ofte du amma før du slutta..(det har kanskje litt å si tenkte jeg..) ps. sønnne min er nesten 9 mnd 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har hatt veldig gradvis avvenning med mine. På slutten har det vært en gang pr. dag, så annenhver dag, hver tredje dag. Etter det har det vært slutt, og jeg har ikke merket noe. Hun som snart er året her er en storspiser fremdeles, så det tar nok en tid før vi er kommet så langt. Jeg har prøvd å redusere til 3 ganger pr døgn, men hun vil gjerne ha mer, og da blir det sånn 0 Siter
Gjest Lena B Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har hatt veldig gradvis avvenning med mine. På slutten har det vært en gang pr. dag, så annenhver dag, hver tredje dag. Etter det har det vært slutt, og jeg har ikke merket noe. Hun som snart er året her er en storspiser fremdeles, så det tar nok en tid før vi er kommet så langt. Jeg har prøvd å redusere til 3 ganger pr døgn, men hun vil gjerne ha mer, og da blir det sånn Når jeg slutta å amme, brukte jeg noen dager 1-2 uker der jeg presset ut melken, når brystene varfulle/spreng. Jeg så for hver dag at mengden ble midre- og det ble sjeldnere mengder med melk. Dette går nok relativt raskt- og smertefritt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.