Gå til innhold

NHD-Angst for angst

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har som mange andre her inne en følelse av å bli satt "på vent" i løpet av sommeren. Jeg går til beh.på DPS. Jeg unngår nå alt som jeg tidligere har opplevd gir meg angst, og jeg vet at det ikke er bra, men alterntivet er jo mye verre-angst hele dagen.

Min lege på DPS har garantert meg at jeg ikke blir gal av angsten, men jeg klarer ikke å la være å tenke på det.

Bruker 20 mg Cipralex daglig. Har Vival og Stesolid som nødhjelp. Hjemme klarer jeg å kontrollere angsten, men de stakkars feriegjestene våre får jo ikke sett den "normale" meg. Angst fører ikke til psykose-det vet jeg, men jeg klarer ikke overbevise meg om det selv, når ikke jeg har legen til å si det til meg. Hva skal jeg gjøre??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238216-nhd-angst-for-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...