Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk Trompet :-)))

Det var deilig å komme hjem! Reisen var laaaang, det tok oss 30 timer fra vi ble hentet i Colombia til vi var hjemme i Stavanger. Men ungene var fantastiske, tross lite søvn, mye venting og mye fly.

Nå er vi hjemme igjen, døgville og forkjølte, men glade og lykkelige. Endelig er vi i mål og har fått de to nydeligste barna vi kunne tenke oss. Jeg tror jeg må være verdens heldigste menneske! :-D

Beste hilsen fra

Det var deilig å komme hjem! Reisen var laaaang, det tok oss 30 timer fra vi ble hentet i Colombia til vi var hjemme i Stavanger. Men ungene var fantastiske, tross lite søvn, mye venting og mye fly.

Nå er vi hjemme igjen, døgville og forkjølte, men glade og lykkelige. Endelig er vi i mål og har fått de to nydeligste barna vi kunne tenke oss. Jeg tror jeg må være verdens heldigste menneske! :-D

Beste hilsen fra

Ja ikke sant? Det å føle seg så vel å gjennomstrømmende glad , er noe som jeg kjenner igjen . Det har jeg å sagt mange ganger til meg selv Jeg må være verdens heldigste menneske. Igjen lykke til videre , nå som dere er i mål.

Gjest ska.mam3

Beste hilsen fra

Har bare lyst til å sende dere en liten hilse. Høres ut for at dere har hatt en fantastisk reise i et vakkert land.Håper dere får en flott sommer der dere får kost dere masse med de to små"underene".

Forstår vi har masse å se fram til..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...