Rhea Silvia Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Noen som har vert i Malbork og kan si hvordan det er der. er det en grei utflukt for en barnefamilie? Særlig Lillemor på snart 4 år er det et sted for henne? Er det kanskje overfyllt av folk eller ja... Jeg har gruelig lyst dit, og vi har muligheten men er det et sted å tamed seg barna? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Jeg trodde et øyeblikk dere hadde kommet over et markbol i Polen *fnis* 0 Siter
SirenMerete Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hva er det som er så spesielt med Malbork siden du har så lyst til å reise dit? Og hvorfor skulle det ikke gå greit å ta med barn dit? 0 Siter
fruen fra havet Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Dere kan vel gjøre turen hyggelig for 4-åringen selv om Malburg slottet/festningen vel ikke er akkurat det et så lite barn synes er så morsomt. Polen er et fantastisk land å reise i, dere kan finne koselige steder å bo og det er så rimelig å handle der at vesla sikkert kan få noen fine leker som hun ellers ikke ville fått. Mitt råd: Reis! Vi har alltid tatt med ungene på vre turer - og har absolutt ikke lagt opp alt på deres premisser. De har ikke hatt vondt av å se verken slott, kirker, gamle byer eller markeder, men tvert i mor utviklet interesse for slikt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.