laban Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Vi har hatt en ukes ferie på et familiesommersted med utrustning som vel er typisk for en gammel hytte: Ikke innlagt vann, utedo, gamle og slitte møbler - strøm og TV, men kun NRK1. Igår gikk turen hjemover, og da det endelig begynte å stå Oslo på skiltene, brukte en av oss uttrykket "hjem, kjære hjem". Mannen min, som har sovet i en altfor kort seng denne uka og begynte å bli sliten i gasspedalfoten, tilføyde "seng, kjære seng". Da tok det litt av i baksetet hvor vi har en jente på snart 16 og en gutt på 7: Dusj, kjære dusj Do, kjære do Internett, kjære internett Disneychannel, kjære Disneychannel Det enkle landlivets gleder fører i hvert fall til at ungene setter pris på de mer moderne sider av dagliglivet vårt... For min egen del kan jeg akkurat idag legge til "vaskemaskin, kjære vaskemaskin"! 0 Siter
kakki1365380609 Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 ) Legger til "borte bra, men hjemme best". Men , åh så deilig det er med noe annet enn det vante i ferien. 0 Siter
Atene Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Her er det også enighet om hjem, seng, internett, vaskemaskin og Disneychannel idag. Dusj og do har vi i Spania. Vaskemaskin også, men klærne blir ikke rene... 0 Siter
Velouria Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Vi reiser på en hytte av det kaliberet du skriver om noen få timer, blir i halvannen uke og gleder oss masse alle 4. Vi har ikke strøm heller vi da, men solpanel og det funker helt greit. For et par år siden snekret en kompis nye senger så nå er alle lange nok endelig Denne gangen er det beising av hytta som står for tur og selvsagt fisketurer og (is)bading i nærmeste tjønn. Klesvask i bekken pleier det også å bli litt av, så jeg er helt enig i at det er deilig med vaskemaskin. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.