Gå til innhold

Hva skyldes dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Slem eller hva?
Skrevet

I perioder føler jeg meg så slem at jeg får en trang til å "ta" folk, være ekkel, osv. Ikke i det virkelige liv, men her på nettet.

Hva kommer det av? Har ingen antisosial pf eller noe, altså...

Vet det er et utrolig dumt spørsmål, men...

Gjest labbra
Skrevet

vet ikke, men en ting er sikkert, og det er at det er mange av dere.

Jeg kjenner forresten en med antisosial pf og han er ikke ekkel med folk.

thinkerbell
Skrevet

om du er rimelig isolert og tilbaketrukket/ eller snillpike og forsiktig i RL kan dette være en fin måte å få ut irritasjon og sinne på.. Rådet blir da: våg å bli mer forbanna i RL

:-)

Gjest Slem eller hva?
Skrevet

om du er rimelig isolert og tilbaketrukket/ eller snillpike og forsiktig i RL kan dette være en fin måte å få ut irritasjon og sinne på.. Rådet blir da: våg å bli mer forbanna i RL

:-)

Takk for fin "oppklaring"! Tror jammen du har rett. har faktisk ikke tenkt på det på den måten før.

Takk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...