godpia23 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 hei. jeg har en jente på 4mnd.. som er blitt helt umulig om natten. hun har alltid våknet en del om natten, men nå er det nesten uholdbart:( veldig sliten.. vet at alle sier at man må vente å se det snur sikkert når hun nærmer seg 6 mnd.. men det tviler jeg på. uansett klarer jeg ikke og ha det sånn her så veldig mye lenger.. trenger sårt tips!! hun sovner greit om kvelden, legger henne 20, da er hun rimelig trøtt. før sov hun til 4-5tiden. nå våkner hun tiligere og tiligere.. nå våkner klokken 00:30 bare snur seg å styrer, sånn holder hun på til i 2-3tiden, da krever hun mat. våkner hun sånn i halv to tiden prøver jeg å la henne vente til halv tre.. men mye skriking tilslutt:( har klart å gå ned til et natt måltid, da hun nå får grøt 2 ganger daglig..får bare morsmelkerstatning. men nå er hun begynt igjen å våkne 2 ganger om natten å skal ha mat.. det eneste jeg gjør om natten er å prøve å få henne til å sove..får ikke sovet noe sammhengende selv. vi skal til utredning for atopisk eksem til høsten. da hun klør en del i perioder i ansiktet. hva skal jeg gjøre?? dette går ikke lenger.. er helt utslitt.. gjør jeg feil ved å springe rett bort til sengen hver gang hun begynner å kny?? prøver å stryke henne på ryggen i håp om og sovne igjen.. trenger hun mer mat?? tenkt på å begynne med middag? hjelp!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238454-natteproblemer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.