Gå til innhold

Siste dag i barnehagen. Sukk.

Anbefalte innlegg

Ja så kom dagen. Den aller siste dagen i barnehagen. Og mamma er litt sentimental her hun sitter.

Det er jo et veilskille i livet og man sitter med en blanding av sorg og glede. Sorg fordi en fantastisk tid er over. Så trygt det har vært. Glede fordi en ny og spennende til står for dør. Så heldig hun har vært! For en fantastisk barnehage hun har gått i.

På rommet hennes står en rose og venter når hun kommer hjem.

Visste jeg ville bli sentimental og det er kanskje ikke så unaturlig heller. Jaja. Et lite sukk fra meg.

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238461-siste-dag-i-barnehagen-sukk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig da :) (med rosen altså).

Vi har også siste barnehagedag idag, og siste barnehagebarn.

Jeg er ikke sentimental enda .... det var verre da hun byttet barnehage for to år siden, det syns jeg var grusomt, grua meg i flere dager, det endte med at det var pappaen som måtte hente henne, jeg orket ikke *snufs*.

Så koselig da :) (med rosen altså).

Vi har også siste barnehagedag idag, og siste barnehagebarn.

Jeg er ikke sentimental enda .... det var verre da hun byttet barnehage for to år siden, det syns jeg var grusomt, grua meg i flere dager, det endte med at det var pappaen som måtte hente henne, jeg orket ikke *snufs*.

Jeg har bare henne så det er foreløpig mitt eneste barnehagebarn.

Apropos å bytte barnehage så kjenner jeg meg igjen, ja. Jenta vår gikk i park, men pga min arbeidssituasjon måtte hun gå over i barnehage. Jeg gråt. Det fosset i strie strømmer så park"tantene" måtte roe meg ned. Det var en fantastisk park og 2 vidunderlige damer som drev den.

Heldigvis bor vi like ved barnehagen så det blir lett å gå på besøk :o)

Ha en fin henting og en god ferie! Og lykke til med skolebarn til høsten!

Vi har også siste dag i barnehagen idag, for før eldste pode.

Han har trivdes godt, men siden jeg har to til enda i samme barnehage kjenner jeg ikke noe vemod, kun lykke.

Han har vært hakkekyllingen!

(i tillegg blir regningen lavere da vi slipper sfo...)

Stakkars liten. Det var trist å høre, selv om du skriver han har trivdes godt.

Håper han går en fin tid i møte på skolen da med bare positiv oppbakking!

God ferie!

Annonse

Det er en rar dag. Som du skriver både vemodig og spennende. Livet blir aldri mer det samme og tiden kommer til å fly enda fortere avgårde.

Ja det er en rar følelse.

Nå er vi vel hjemme og ferien har begynnt. Det gikk så fint så.

Synes jeg har sagt farvel til epoker og sagt velkommen til nye hele veien jeg. Når en dør lukkes åpnes en ny ;o)

Spennende er det.

God sommer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...