Gå til innhold

Namsskogan familiepark! Herlig!

Anbefalte innlegg

Da er vi hjemme etter 3 netter ved Namsskogan familiepark og det var to slitne og lykkelige unger som sovnet fort i kveld. :o)

Vi hadde to hele dager i parken og kunne glatt vært en dag til uten at ungene hadde kjedet seg det minste - ikke vi voksne heller for den del. :o) Vi var på barnas seter, kjørte tråbil, elektrisk traktor, tok hesteskyss rundt i parken, kjørte kræsjbåter, red på hest, var i ballhuset, tok kabelferja "Tæksfri", gravde etter gull (og fant gull og fikk diplom!), så mange dyr (bjørn, elg, ilder, oter, geiter, ville ekorn og en illsint grevling bl.a.) og kjørte alpinracer, alpinracer og alpinracer! :o)

Parken anbefales på det aller varmeste! I går klarte vi å sjarmere kokken i restauranten til uoppfordret å gi oss 20% rabatt! *Hihi* Og selv om vi var to mødre med to barn hver gikk vi inn på samme familierabattkort og sparte 870,- i og med at vi trengte bare ett todagerskort og ikke to. :o)

Og som den gode mor jeg er så har jeg lært min sønn å lyve på alderen... Det er nemlig 8-årsgrense på alpinraceren om man skal kjøre alene og han fyller ikke 8 før om 2 mnd. Jaja. Han har kjørt den med pappa mange ganger før da. Helt sikkert ikke PK, men du verden så morsomt han hadde det!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238530-namsskogan-familiepark-herlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEg er så enig så enig. Namsskogan FAmiliepark er helt herlig. Og så rolig atmosfære som det er der!!!

Jepp, et ypperlig sted for meg å ta med ungene, jeg er nemlig allergisk mot hysteriske underholdningssteder og får utslett bare jeg hører om timeslange køer i Kristiansand Dyrepark... ;o)

Annonse

Illsint grevling, ja. Ikke rart den var sint. Den vil bare være i fred for alle de innpåslitne menneskene og leve et vanlig grevlingliv. Helt uskyldig er han fengslet på livstid.

Og stakkars bjørn, som heller vil til Lierne til sin kjære binne, stakkars ilder, elg og oter.

Jeg tviler ikke på at unger koser seg der, men det er ille at det ikke går an å lage en slik park uten å ofre ville dyr.

Så hvis noen leser i avisen i morgen om en bjørn som krysset E6, er det jeg som har vært der og sluppet dem fri.

For øvrig er jeg selvsagt enig i at det er fint der.

Illsint grevling, ja. Ikke rart den var sint. Den vil bare være i fred for alle de innpåslitne menneskene og leve et vanlig grevlingliv. Helt uskyldig er han fengslet på livstid.

Og stakkars bjørn, som heller vil til Lierne til sin kjære binne, stakkars ilder, elg og oter.

Jeg tviler ikke på at unger koser seg der, men det er ille at det ikke går an å lage en slik park uten å ofre ville dyr.

Så hvis noen leser i avisen i morgen om en bjørn som krysset E6, er det jeg som har vært der og sluppet dem fri.

For øvrig er jeg selvsagt enig i at det er fint der.

Har vært i dyreparker som er mye verre enn denne. Namsskogan har av de bedre dyreinnhegningene jeg har sett, men jeg er enig med deg i at dyrene er finest i det fri.

Har vært i dyreparker som er mye verre enn denne. Namsskogan har av de bedre dyreinnhegningene jeg har sett, men jeg er enig med deg i at dyrene er finest i det fri.

Ja, det finnes mange som er verre. Zoo i København, for eksempel. Jeg blir aldri kvitt bildet jeg fikk på netthinnen i barndommen av en flodhest i et kjempestort badekar med gitter foran.

Og en gorilla som satt og tviholdt i gitteret i buret sitt. Jeg kastet opp etterpå.

Jeg var bare 8 år, og var der med familien. Siden har ingen fått meg i nærheten av dyrehave, dyrepark eller sirkus.

Det finnes grader av frihetsberøvelse og mishandling og mistrivsel.

Men bare frihet er frihet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...