Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre med alle kosedyrene?

Anbefalte innlegg

Mine søte små har ettervært fått litt av en samling av kosedyr og bamser. De leker kun med en brøkdel av dem, så jeg kunne tenkt meg å kvitte meg med resten. Er det noen som tar imot kosedyr?

Da vi nylig ga klær til en innsamligsaksjon til et barnehjem i Estland, ga de beskjed om at de ikke ville ha kosedyr. Så jeg har fått inntrykk av at det ikke er så populært å ta imot kosedyr.

Syns det er synd å kaste dem i bosset også, hvis det er noen som kan ha glede av dem.

Hva gjør dere andre når kosedyrsamlingen har blitt altfor stor?

Fortsetter under...

Annonse

Kosedyrsamlingen ligger stappet ned i en diger søplesekk i kjellerboden. Vet ikke hva jeg skal gjøre med dem, Fretex kanskje? Skulle ønske folk brukte pengene sine mer fornuftig enn å dynge ungene mine ned med kosedyr. Ikke rart vi produserer enorme søppelberg her i vesten, når det kjøpes så mye unyttig.

Barna mine har ett kosedyr hver som de føler seg knyttet til, alle de andre var bare fyllmasse. Sånn er det med lekebiler og mye annet også. Det hadde holdt lenge med noen få, men i stedet har de en stapp full skuff hvorav det meste ikke lekes med.

vi har latt kosedyrene gå i arv etterhvert som barna har vokst fra dem.

eldstejenta på snart 8 har noen kosedyr og mellomstejenta på 4,5 år har noen flere kosedyr. mens yngstejenta som fremdeles er baby har noen få nye og mange arvede :-)

men vi kommer til å høre med barneavd på sykehuset eller frelsesarmeen el. når den tid kommer at vi må kvitte oss med en del av samlingen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...