Gå til innhold

Er det feil strategi`?

Anbefalte innlegg

Gjest eks-fatso

ja.

Og når jeg greier å trene 3-4 ganger i uka. og kun skeie ut i helgene. Da er jeg fornøyd. Og går ned. Men bror er bodybuilder. , tunfisk og kyllingfillet. Hvis han skal skeie ut tar han en ekstra skje olivenolje

jeg er matvrak

og er slit..og holde meg unna.

vært inaktiv og spist mye lenge nå. Men de siste 2 ukene har jeg endret livstil da :)

skal gå bra. ;=)

det går bra=)

om han er bodybuilder så trenger ikke vi andre være det:p

Fortsetter under...

Gjest xxxxxooo

takk..

har det ok..og slanker meg.

men så sa broren min at jeg var blitt smellfeit..og at jeg tydeligvis hadde det helt grusomt siden jeg kunne tilate meg og se ut sånn..

ble lei meg.. jeg har trent 4 ganger.. og ikke spist godteri på en uke..

men spiser jeg 1 knekkebrød for mye så overspiser jeg feks.. og ost..huff..da fråtser jeg..sinna.

Man skal ikke høre på folk som er bodybuildere. Ikke la det være en rettesnor for hvordan du skal føle deg og de valgene du tar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...