Gå til innhold

tullemor tisset på do i dag

Anbefalte innlegg

ringerikskringla
Skrevet

tullemor på snart 3 år har gått litt uten bleie om dagen og i dag ga hun beskjed om att hun måtte tisse..

vi gikk på do og jammen tisset hun,så 2 ganger har hun gjort dette i dag.

jeg er så overasket fordi hennes store søster ville ikke dette før hun var over 4 år.

har dere andre erfaring med att barn nr 2 er litt tidligere ute med dette..

Skrevet

Jeg vet ikke helt, men tror det er vanligere å bli tørr ved 3 års alderen enn ved 4.

Mine to eldste var tørr 3 år gml, den tredje var dagtørr 2,5 år, sluttet om natten når hun var 3 år.

Uansett er det flott at hun viser tegn til å ville gå på do nå :)

Skrevet

Så fint hun vil gå på do. I min familie har alle barna blitt renslige rundt 2-2,5 års alder. Det er individuelt når de selv ønsker å gå på do. Da en i svigerfamilien min nærmet seg fire og stadig nektet, måtte foreldrene sette hardt mot hardt og da ble han fort renslig.

Skrevet

Hos oss var det omvendt, eldstemann var en del tidligere ute enn lillemor. :o)

Skrevet

Å ja.

Gutten vår var 3 år og ei uke da han ble tørr på dagtid. Jenta, som er yngre, ble tørr da hun var 2 år og 2 mnd.

Gjest god sommer!
Skrevet

Eldste var først ute (nettopp fylt to), andre var 2 1/2 da hun var klar.

Så flott at lillemor gjorde det på doen!

Skrevet

Så bra da!

Vår erfaring er motsatt, at eldstejenta var tidligere ute enn mellomstejenta. Blir spennende å se hvordan det blir med yngstejenta vår om noen år..

Skrevet

Begge jentene mine sluttet når de var så vidt fylt 2 år.

Skrevet

Eldste hos oss var 2 år og 10 mnd da hun sluttet, mens yngste var nesten 2 år og 6 mnd. Så her var yngste tidligere ute.

Skrevet

Ynstemann hos oss ble nylig bleiefri på dagtid, 2 år og 4 mndr gammel. Det er littegrann tidligere enn storesøster, tror hun var 2,5 år. Og det er nok det at hun skal ligne ligne på storesøster i ett og alt som har gjort det attraktivt å prøve tenker jeg. Det og så de rosa trusene. ;-)

MVH

Skrevet

Hoss oss var den eldste tidligere tørr enn lillesøstra si. Hun var akkurat fyllt 3 år da hun slutta helt med bleie, han var 2 år og 7 mndr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...