Gå til innhold

Reisesyketabletter til barn - Postafen-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest merimo

Jeg ville ikke gitt mer en det som står på pakka. Men det kan vel gis oftere enn en gang om dagen mener jeg å huske?

Det er ikke alle Postafen hjelper på. Hos meg hjelper det ikke.

nei, jeg har egentlig ikke lyst til det. Men hvis det er sånn du seier, kanskje de ikke virker på henne? Vet du noe annet som skal være bra? Syns det er trasig for henne å spy slik.

nei, jeg har egentlig ikke lyst til det. Men hvis det er sånn du seier, kanskje de ikke virker på henne? Vet du noe annet som skal være bra? Syns det er trasig for henne å spy slik.

Mange sier at ingefær hjelper. Dessuten finnes det et sånt armbånd med en kule som klemmer et spesielt sted. Jeg tror det fås på helsekost eller apotek. Jeg har sett det omtalt på DOL flere ganger, så det er sikkert noen her som vet litt mer om det.

Mange sier at ingefær hjelper. Dessuten finnes det et sånt armbånd med en kule som klemmer et spesielt sted. Jeg tror det fås på helsekost eller apotek. Jeg har sett det omtalt på DOL flere ganger, så det er sikkert noen her som vet litt mer om det.

SeaBands :)

Annonse

En anestesisykepleier jeg kjenner sier at dosene som står på postafenpakka er litt lave. Han sa det var helt ok å øke dosen litt.

Jeg gir ihvertfall lillesøster på 4,5 år nesten en halv tablett, og da hjelper det. Minst 1,5 timer før avreise.

Hvis vi tar for liten dose eller tar den rett før vi reiser, hjelper det ikke på henne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...