Gjest mbo Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 Hei alle sammen. Håper dere får en god dag i dag alle sammen. Selv har jeg hatt det bedre i flere dager nå og det er deilig,jeg nyter hvert sekund. Tror jeg er blitt sterkere og tåler mer etter at jeg begynte å ta vitaminer fast i tillegg til medisinen. Skal mer til før jeg blir dårlig nå. Klem 0 Siter
Gjest skal Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 God morgen.. ehm eller formiddag eller hva det nå kalles til deg og! Så godt at det går oppover. Er godt å bli sterkere! Er og på vei! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 jeg er flink med kosthold og trening nå. Og merker at det gjør meg mer stabil og mer energi. Ble lat av ¨leve på godteri og sitte foran pcen hele dagen. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 jeg er flink med kosthold og trening nå. Og merker at det gjør meg mer stabil og mer energi. Ble lat av ¨leve på godteri og sitte foran pcen hele dagen. 0 Siter
Gjest mbo Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 jeg er flink med kosthold og trening nå. Og merker at det gjør meg mer stabil og mer energi. Ble lat av ¨leve på godteri og sitte foran pcen hele dagen. Hei venn. Du er flink men husk å være litt snill med deg selv også for det fortjener du nå. Ikke alle skal leve kun for kosthold og trening vet du. Nå er det om og gjøre at du får tro på deg selv og dette må jeg også gjøre,tar nok tid men har tro på at selvtilliten kommer etterhvert. Stor klem. 0 Siter
Gjest mbo Skrevet 16. juli 2006 Skrevet 16. juli 2006 God morgen.. ehm eller formiddag eller hva det nå kalles til deg og! Så godt at det går oppover. Er godt å bli sterkere! Er og på vei! hei. Deilig og være på vei opp ikke sant,?håper vi begge får ha det bra leeeeenge lenge. klem 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.