Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eldstemann mistet sine melketenner ganske sent, og han fikk flere nye som kom opp bak de gamle.

Tok han med til tannlegen, men fikk bare beskjed om at det måtte gå sin gang og at de ikke grep inn på det tidspunktet.

Tennene kom av den grunn ganske skjevt opp i hulter og bulter. Men når han omsider mistet melketennene begynte de nye så smått og rette seg til.

I dag er han snart 14 år, og har helt normal tanngard.

Men jeg var bekymret en stund ja.

Eldstemann mistet sine melketenner ganske sent, og han fikk flere nye som kom opp bak de gamle.

Tok han med til tannlegen, men fikk bare beskjed om at det måtte gå sin gang og at de ikke grep inn på det tidspunktet.

Tennene kom av den grunn ganske skjevt opp i hulter og bulter. Men når han omsider mistet melketennene begynte de nye så smått og rette seg til.

I dag er han snart 14 år, og har helt normal tanngard.

Men jeg var bekymret en stund ja.

Tusen takk for svar.

Fint å se at det ikke er noe å bekymre seg for. En mindre :o)

Hilsen i fra

Det kan noen ganger være lurt å trekke dem for at nytennene ikke skal bli for skjeve og man ender opp med regulering.

Men jeg tror det er verre når nytennene kommer på utsiden enn på innsiden av melketennene.

Er du ikke helt sikker eller det er lenge til neste tannlegetime, kan du jo bestille en ny time. Men det er ingen krise eller hastesak.

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...