Gå til innhold

Uff så tungt

Anbefalte innlegg

nattsvermeren1365380995

Men nå overtar vi en annens tråd....hmmmf,ikke bra....

Er på vei til å finne ut av ting tror jeg,er litt mellom barken og veden..

Ha en god natt da :)

god natt, da:) prøv og ikke tenk for mye,da.(grubling,mener jeg.ikke bra.) prøv å se fremover mot en bedre tid. sov godt:)

Fortsetter under...

Gjest nickløs_nå

går du til psykolog,nå? hvis ikke, burde du gå til fastlege og få henvisning til psykolog og be legen vurdere medisinsk behandling,pga depresjonen din.lykke til:)

Hei! Jeg er henvist til psykolog og venter på innkalling.Men det er jo ferietid nå og ting tar litt tid.Takk!

nattsvermeren1365380995

Hei! Jeg er henvist til psykolog og venter på innkalling.Men det er jo ferietid nå og ting tar litt tid.Takk!

hei! vet at på psykiatriske poliklinikker har de krisetimer-prøv å ring og hør om å få komme på en slik time.lykke til:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...