Gjest lumelia Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg føler jeg sliter meg fullstendig ut. Har gått på ritalin i snart tre år (eller over det.) og føler at ritalinen ødelegger meg. Ser jo helt herja ut til tider, får i meg lite næring i perioder og sover veldig opp og ned.Håret ser ikke like fint ut, og har noen merkelige "bulker." Mørke ringer under øynene, hengete ansikt, ser ut som om jeg har vært på kjøret.Trist at det skal være slik, engang var jeg veldig pen, men nå føler jeg meg gammel, men hallo jeg er jo bare 22. Døds sliten, jobber ikke fordi jeg ikke har ork og de dagene jeg er deprimert sitter jeg bare her. Er nesten ikke ute lenger og det er vanskelig å få venner.Litt trist.Prøver trene på kveldstid men kostholdet og ritalinen gjør hele meg rar, tynn oventil og litt for mye med heng rundt lårene, hva kan jeg gjøre? Er det påvist at ritalinen kan gjøre dette eller er jeg underernært? Allt føles vanskelig om dagen,sliten og trøtt av å tenke på allt, og så mye papirer og regninger, klarer jo ingenting selv, føler meg dum med adhd,og er alltid helt alene, tungt. I tilegg har jeg leiden mutasjon og er bi polar, men kan jo ikke klage, egentlig..Kjempeglad for et godt svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238780-utslitt-av-adhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.