Gjest lumelia Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 flere der ute som meg? Dagene tar livet av meg, føles det som..Er i tilegg bi polar, syt syt...hehe neida, bare så stille og kaldt rundt meg når typen jobber så mye... 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Det er nok mange flere som deg,både store og små... Håper du går til kontroll,tar blodprøve og vekt..osv,virker som manglende oppfølging er vanlig,det er skremmende. Om du bklir dårlig av ritalin,finnes det jo andre alternativer,concerta og strattera... 0 Siter
Gjest lumelia Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 Det er nok mange flere som deg,både store og små... Håper du går til kontroll,tar blodprøve og vekt..osv,virker som manglende oppfølging er vanlig,det er skremmende. Om du bklir dårlig av ritalin,finnes det jo andre alternativer,concerta og strattera... hei, takk for svar. Ja jeg burde bytte men det er jo mye dumt med alle legemidler.men jeg vurderer det ja, jo du sier noe der hehe.Det er flere mnd siden jeg har tatt blodprøver o.l. hm... 0 Siter
Gjest Mirandolina Skrevet 17. juli 2006 Skrevet 17. juli 2006 hei, takk for svar. Ja jeg burde bytte men det er jo mye dumt med alle legemidler.men jeg vurderer det ja, jo du sier noe der hehe.Det er flere mnd siden jeg har tatt blodprøver o.l. hm... Mye dumt med alle legemidler ja...enig Du får gå til legen og forlange å få en skikkelig skjekk,det å gå rundt i uvisshet er ikke noe særlig. Regner med at du har prøvd eye.q? Det hjelper mange med ad/hd,men hjelper ikke alle opptimalt da,men noen har veldig god effekt av det. Altfor dårlig kontroll av folk som går på medikamenter,jeg syns det er en stor skam. Håper du finner ut av det,og gå å få tatt en blodprøve Går kaldt nedover ryggen min når jeg leser din historie,tydelig at du får altfor dårlig oppfølging,men det er jo ikke noe nytt... Alt godt til deg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.