Gå til innhold

I bryllup med småbarn -bordplassering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søstra mi skal gifte seg, og hele familien er bedt. Dvs mamma, pappa og ungene på 7 og 4,5 år. vi regner med å ta med div. småtteri de kan sysselsettes med som Nintendo DS, mp3 spillere, smådokker og tegnesaker. de pleier å være greie i sånne anledninger, så jeg er egentlig ikke redd for å ha dem med.

Nå sier den vordende brud at hun gjerne vil ha meg (mammaen til disse ungene altså) sittende ved "hovedbordet", mens 4-åringen sitter med pappaen sin og 7 åringen sitter med de to andre søstrene mine. Det har 7-åringen slett ikke lyst til...Han vil sitte med meg.

Er det fryktelig uhøflig av meg å be om å bli degradert til et annet bord så jeg kan ha sønnen min som bordkavaler?

Gjest i tenkeboksen hva angår nick
Skrevet

Nei, det er da helt ok

Aisha1365380364
Skrevet

Jeg ville ha satt meg ved hovedbordet om det var min søster :)

Skrevet

Hvorfor skal bare du og ikke de andre to søstrene sitte ved hovedbordet? Kan ikke en av dem sitte der istedet? (hvis de ikke har barn da)

Skrevet

Hvorfor skal bare du og ikke de andre to søstrene sitte ved hovedbordet? Kan ikke en av dem sitte der istedet? (hvis de ikke har barn da)

Det er vi to som er nærmest hverandre i alder, så kanskje hun skal gjøre litt ekstra stas på meg? Jeg kan jo bytte med en av de andre kanskje...

-eller så kan vi bare rydde plass til guttungens tallerken hvis han kommer krypende i løpet av middagen.

får prøve å finne på noe som skaper minst mulig tullball for alle parter.

det er nesten 2 uker til , så kanskje jeg får til å godsnakke med fyren til han går med på det også.

Skrevet

Kan du ikke bytte plass med en av søstrene dine?

Gjest Lisan12
Skrevet

Er dere de eneste som har med barn? I vårt bryllup var det 7 barn i alderen 4,5 - 9 år, samt 3 ungdommer på 14 og 15 år. Alle barna ble plassert på eget barnebord, og det funket kjempebra. De hadde fått instrukser på forhånd om støynivå, og om de ble lei av å sitte kunne de gå ut i gangen og opp en trapp for der var det et par rom de kunne boltre seg på. Og de stakk av dit litt innimellom, men faktisk ble de sittende ved bordet nesten hele kvelden, og vi satt over 5 timer til bords.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...