Gå til innhold

Lamictal

Anbefalte innlegg

Gjest lumelia

Jeg brukte lamictal en periode, de fungerte fint, men jeg savnet jo oppturene litt iblandt, og for meg betyr desværre sex og fester iblandt veldig mye, så jeg slutta med de, men nå angrer jeg, er det virkelig ingenting annet jeg kan bruke? som ikke ggjør meg død nedentil og som jeg kan ta en fest med iblandt? Ikke at jeg elsker fest men jeg klarer ikke være alene mens typen er ute, det er så fælt. Slik som det er nå er det helt forjævelig, jeg er glad ingen andre enn typen ser meg slik, da ville jeg vært innlagt for lengst, har grini i en uke nå, klarer ikke stoppe, orker ikke spise, orker ikke gå ut, og jeg ser helt forjævelig ut, trist at det skal være slik, jeg er jo 22, j burde ha det gøy...og jeg er sjalu, typen og jeg har det svært tøfft og han vil hellst være borte, forståelig, men det gjør det jo ikke bere...hva skal jeg gjøre?jeg føler noe spiser meg opp fra innsiden...og tiden renner ut mellom fingrene mine, som å leve i et helvette uten luft og uten noen, men det er bare mørkt kaldt og ensomt. Tenk om jeg ikke orker mere?og alltid det samme, hver time, hvert månde hvert år..livet mitt har bare rast av gårde og snart er det slutt, føles slik..beklager syt syt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238899-lamictal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...