Gjest ikke nick i dag Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Etter 10 år som kjærester er jeg lei av å vente på at samboeren skal fri til meg. Er litt gammeldags jeg da sjø, hehe. Så nå har jeg bestemt meg for å ta saken i egne hender. Jeg vet han ikke ønsker noe kirkebryllup å stor ståhei. Defor lurer jeg på dere som giftet dere hos sorenskriveren/byfogden/tinghuset, kan fortelle meg hva dere gjorde ut av dagen. Om dere hadde med forlovere, nærmeste familie, el gjorde d i all hemmelighet bare dere 2. Ønsker meg rett å slett litt inspirasjon. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 18. juli 2006 Skrevet 18. juli 2006 Vi skrev i invitasjonen når og hvor vielsen fant sted, og mange av gjestene kom dit. Etterpå dro vi og forloverne til fotografering, mens gjestene samlet seg og koste seg med en drink der festen var. Vi hadde full fest med mange gjester, det var vel 60-70 mennesker, og dagen var virkelig vellykket :-) 0 Siter
Gjest Lisan12 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Vi giftet oss ikke kirken, men heller ikke hos byfogden. Vi hadde vielse via Human Etisk Forbund, og det var helt fantastisk. VI hadde det som en sermoni på et sted som betyr mye for oss (innendørs), og de gjestene som var invitert til middag etterpå var også med på vielsen. Selve sermonien var kjempefin med musikk, dikt og en nydelig tale fra vieren som blir veldig personlig og handler om kjærlighet og respekt. Et vennepar av oss giftet seg også med en vier fra Human Etisk Forbund, de dro helt alene bare de to langt inn på fjellet og ble viet på "sitt" sted der. Dagen etter hadde de festmiddag med venner og familie. Blir litt mer personlig syns jeg enn bare å ha det på et kontor. 0 Siter
Gjest propell1 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Vi giftet oss borgelig ute på Akershus Festning. Familie og venner stod i en stor ring rundt oss, det syntes jeg var veldig hyggelig! Ikke noen "rangordning" nedover i kirken. ) Hadde vi giftet oss i dag hadde vi nok valgt HumanEtisk, var i et slikt bryllup ute i fjor og "talen" de holder blir mye mer personlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.