Gå til innhold

Tilskudd til undertøy......./Irene Grøneng

Anbefalte innlegg

Gjest Laila

Merkelig spørsmål kanskje, men jeg lurer på følgende når det gjelder spesielle utgifter i forbindelse med kjøp av undertøy:

Det går fint an å leve med spesielt tung byste hvis man har anledning til å kjøpe bh som gir riktig støtte og vektfordeling.

Hvis man har dette "problemet" men ikke vurderer operasjon, går det an å søke støtte til innkjøp av bh-er som passer? Det lar seg ikke gjøre å få tak i rett størrelse og utforming i de vanlige kjedebutikkene og må man handle i spesiell undertøysbutikk, kan en bh koste fra 500 og oppover. Dette blir jo ganske kostbart etterhvert...

Fortsetter under...

Gjest Laila

Jeg kan ikke komme på noen trygderegler som dekker et slikt formål - det nærmeste jeg kommer er støttebandasje.

Huffda ;-( Det kan jeg ikke bruke. Fryktelig dumt ettersom vi går påkledd til nesten alle døgnets tider og ikke ville hatt like store problemer med det om vi hadde ordentlig "støtteapparat". Det må da være bedre å støtte opp enn å skjære? - Uansett, det er en sak for trygdevesenet å ta opp da, om ikke annet for å få folk ut av helsekøen. Men *sukk* - det er vel en annen kasse.

Irene Grøneng

Huffda ;-( Det kan jeg ikke bruke. Fryktelig dumt ettersom vi går påkledd til nesten alle døgnets tider og ikke ville hatt like store problemer med det om vi hadde ordentlig "støtteapparat". Det må da være bedre å støtte opp enn å skjære? - Uansett, det er en sak for trygdevesenet å ta opp da, om ikke annet for å få folk ut av helsekøen. Men *sukk* - det er vel en annen kasse.

Jeg foreslår at du tar det opp som et forslag om forbedring av støtteordningene - ingenting skjer hvis ingen melder om behov!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...