Gå til innhold

vannkopper

Anbefalte innlegg

Gjest veit du?
Skrevet

Sønnen min(5år) er på ferie i Paris sammnes pappaen sin.Idag ringte de og sa at de trodde at han hadde fått vannkopper.Han har prikker mellom fingrene,iøret,på magen og i hodet.Noen hadde fortalt dem at de ikke var vannkopper men at han ikke hadde tålt å bade i saltvann.Vi var på besøk hos ei venninne for 2 uker siden som hadde 2 unger med vannkopper men jeg trodde ikke at det var smittsomt så lenge det hadde brutt ut?

Gjest dobba
Skrevet

Takk.Det er vel det han har da.Dem skal fly hjem on 2 dager.Håper det går greit

Har hørt at man ikke alltid får være med på flyet når man har noe smittsomt. Vet ikke hvordan ditt flyselskap står i forhold til dette?

Gjest veit du?
Skrevet

Har hørt at man ikke alltid får være med på flyet når man har noe smittsomt. Vet ikke hvordan ditt flyselskap står i forhold til dette?

Dem skal fly med sas.Hva gjør vi vist dem ikke får reise?.Har ikke råd til å kjøpe nye billetter

Gjest har flydd
Skrevet

Dem skal fly med sas.Hva gjør vi vist dem ikke får reise?.Har ikke råd til å kjøpe nye billetter

Jeg har reist med sas og vannkopper. Gikk helt fint og flyvertinnene så det, og sa bare stakkars liten dette skal nok gå bra. Kryss fingrene for at det går bra. Foresten - hvor har han badet i saltvann i Paris?

Gjest veit du?
Skrevet

Jeg har reist med sas og vannkopper. Gikk helt fint og flyvertinnene så det, og sa bare stakkars liten dette skal nok gå bra. Kryss fingrene for at det går bra. Foresten - hvor har han badet i saltvann i Paris?

Det var ikke i Paris men ett par timer kjøring fra der

Gjest Har opplevd det selv
Skrevet

Man kan godt bli nektet å fly når man har vannkopper.

Gjest veit du?
Skrevet

Han har veldig lite prikker.Nesten ingen i ansiktet ennå og ikke feber.Jeg krysser fingene

Gjest tullehøna
Skrevet

Siden barna mine nettopp har hatt vannkopper har jeg satt meg litt inn i saken. Inkubasjonstiden til vannkopper er ca. 14 dager,- slik sett kan det godt være vannkopper gutten din har fått. Vannkopper er smittsomt til siste vannkopp er tørket ut!

Gjest allergitabletter
Skrevet

Om han blir tufs hjelper det med allergitabletter.

God bedring

Gjest veit du?
Skrevet

Takk for alle svar.Flyturen gikk fint og ble ikke stilt noen spørsmål

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...