Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lånte to bøker til gutten min i dag. Mannen min hadde lest den ene for han mens jeg var på kveldsjobb. Han lo godt av boken, trodde Mummietrollet var uskyldig.. Men det står ordrett:"13 homser var på tur i en båt, og gledet de andre 11 homser med sin homselåt!" På flere andre sider står det også om homsene...Mannen min lurer fælt på hva en homselåt høres ut, noen som vet??

Skrevet

Hehe.. når du "sier" det, så har jeg også hørt om disse homsene i Mumidalen...

Skrevet

He he he, jeg fikk meg også en god latter første gang jeg leste "hvem skal trøste knøttet", regner med at det er den du mener? Ungene så rart på meg og lurte på hva som var så morsomt:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...