Gjest seksjon G Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 vi er av den trege sorten , så vi fikk bestilt oss billetter til forestillingen til tirsdagen pr telefon idag. Vi er 2 voksne og 2 barn (11 og 5 år), siden vi er så trege til å bestille billetter, må vi sitte hver for oss, seksjon G, minstemann sitter på fanget mitt, eldstemann blir sittenes litt unna far, evt. på fanget hans. Men dere som har vært der før, ..... jeg tenkte at kanskje mange av de minste blir sittenes på fanget til foreldrene, og at det kanskje da var en mulighet til å kunne "låne" den plassen innimellom ..... ? Hva mener du om det, hvis du har vært der å vet hvordan det ser ut ....... ? Det er kanskje frekt ..... ? 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Mulig jeg er sær, men jeg hadde sett på det som meget frekt om noen "lånte" den plassen jeg hadde betalt for ja. 0 Siter
Spirello Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Hvis jeg hadde hatt en unge som satt litt i egen stol og litt på fanget tror jeg det ville biltt ungvint å låne bort den plassen innimellom.. Da må den voksen be barnet ditt flytte seg da.. og det hadde jeg synes hadde vært litt stressende. Så tror ikke jeg vill lånt bort en plass nei. Hvis ungen min ville sitte på fanget hele tiden (selv om jeg helst hadde sett at ungen satt på sin plass) så hadde jeg lånt den bort. Men helst ikke tror jeg... Ha det koselig da. 0 Siter
Liliaceae Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 vel, vel, kjedelig at dere har fått plasser litt rundt-omkring. men du kan jo ikke forvente at andre låner bort en plass, vel? det er jo nettopp derfor de andre har vært tidlig ute, fordi de ønsker å sikre seg plasser samlet. det er jo veldig slitsomt om sønnen din hele tiden må reise seg opp og gå frem og tilbake, fordi ungen han låner plassen til skal sitte litt på fanget og litt på plassen sin.... forstyrrende for andre publikum også vil jeg tro..? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.