Gå til innhold

Bursdagsfeiring på mcdonalds

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi synes det er pyton når ungene blir budne på Maccern-bursdag - makan til søppelsted!

Hva med å holde bursdagen utendørs? På Lian eller et annet sted f.eks? Grillpølser og sjokoladekake og så natursti og lek i naturen holder lenge for den aldergruppen.

Vi skal ha bursdagene til våre på Vitensenteret denne gangen.

http://www.viten.ntnu.no/bursdag.php

Gjest Elextra

Vi synes det er pyton når ungene blir budne på Maccern-bursdag - makan til søppelsted!

Hva med å holde bursdagen utendørs? På Lian eller et annet sted f.eks? Grillpølser og sjokoladekake og så natursti og lek i naturen holder lenge for den aldergruppen.

Vi skal ha bursdagene til våre på Vitensenteret denne gangen.

http://www.viten.ntnu.no/bursdag.php

Fint med bursdag utendørs, men det fordrer jo at det er flere til å passe på.

Siste bursdagsselskap hadde vi hjemme hos oss (ute). Det var 14 barn (3-6 år), mannen min var ikke hjemme, men heldigvis var det med en voksen fra barnehagen.

Hadde aldri turt å ta med denne flokken i skogen eller på stranden, med mindre vi var minst tre voksne til å passe på dem.

Forøvrig deler jeg din oppfatning av McDonalds-bursdag, har ikke noe ønske om å fremstille slike steder som noe sted å feire overfor barna. McDonald's er tvertimot et sted vi til nød spiser når vi ikke har tid eller ork til andre ting.

Man trenger egentlig ikke store plassen hjemme for å ha bursdag der, barna stiller jo ikke store krav. Og med totalt to timers selskap inkludert spising blir det neppe tid til å kjede seg eller herpe huset/leiligheten.

Fint med bursdag utendørs, men det fordrer jo at det er flere til å passe på.

Siste bursdagsselskap hadde vi hjemme hos oss (ute). Det var 14 barn (3-6 år), mannen min var ikke hjemme, men heldigvis var det med en voksen fra barnehagen.

Hadde aldri turt å ta med denne flokken i skogen eller på stranden, med mindre vi var minst tre voksne til å passe på dem.

Forøvrig deler jeg din oppfatning av McDonalds-bursdag, har ikke noe ønske om å fremstille slike steder som noe sted å feire overfor barna. McDonald's er tvertimot et sted vi til nød spiser når vi ikke har tid eller ork til andre ting.

Man trenger egentlig ikke store plassen hjemme for å ha bursdag der, barna stiller jo ikke store krav. Og med totalt to timers selskap inkludert spising blir det neppe tid til å kjede seg eller herpe huset/leiligheten.

Da får man skrape sammen noen til å hjelpe seg, enten begge foreldrene, søsken av foreldrene, barnets besteforeldre om mulig eller noen av gjestenes foreldre - det lar seg gjøre vet du! :o)

Annonse

Gjest fregnefjes

OææææH! Det blir fort dyrt!

Vi feiret der i fjor fordi han ville det.Men han fikk bare invitere 6 kamerater så da ble det en tusenlapp.Han går i en liten barnehage så alle guttene på hans alder ble invitert.Var greit det synes jeg.Ungene hadde det kjempe artig.Hadde nesten ikke tid til å spise engang

Vi feiret der i fjor fordi han ville det.Men han fikk bare invitere 6 kamerater så da ble det en tusenlapp.Han går i en liten barnehage så alle guttene på hans alder ble invitert.Var greit det synes jeg.Ungene hadde det kjempe artig.Hadde nesten ikke tid til å spise engang

Men hadde dere med kaker, brus etc selv, eller var det inkludert?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...