Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest i oslo

koser meg hjemme med lille mor, og kjenner jeg kunne tenke meg å gå hjemme et år ekstra.

for å ha råd til dette må jeg evt ha dagbarn. hva er riktig pris på dette? Jeg kjenner mødrene og er utdannet førskolelærer med fordypning i småbarnspedagogikk. dette er vel uvensentlig, men jeg tar det med :)

Kan noen forklare hva det innebærer å være "hvit" dagmamma? Vet vet at det er lovlig og at en skatter, men hvordan går en frem og hvilke goder?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239173-l%C3%B8nn-som-dagmamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge barnevaktformidlingen tlf: 22602022 (du kan jo ringe dem og høre, men de har stengt pga. ferie nå) tar hvite dagmammer i Oslo 5500,- for full uke, og 4700,- for fire dager i uken..

Hadde ringt dem og sjekket jeg, de kan sikkert registrere deg der og har info om hvordan det er med skatter osv.

Lykke til! : )

Gjest Elextra

I følge barnevaktformidlingen tlf: 22602022 (du kan jo ringe dem og høre, men de har stengt pga. ferie nå) tar hvite dagmammer i Oslo 5500,- for full uke, og 4700,- for fire dager i uken..

Hadde ringt dem og sjekket jeg, de kan sikkert registrere deg der og har info om hvordan det er med skatter osv.

Lykke til! : )

Husk at Barnevaktformidlingen tar betalt for tjenesten sin, dagmammaen får ikke mer enn mellom 4000 og 4500 kroner, resten går til formidlingen.

Her finner du innfo:

http://www.skatteetaten.no/Templates/Brosjyre.aspx?id=7299&epslanguage=NO&chapter=7302#kapitteltekst

Der står det at fradraget er 850,- pr.barn pr.mnd, men tror det har øket til 900,- nå.

Du kan jo sjekke om det står noe om priser her:

www.registrertdagmamma.no

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...