Gå til innhold

Hei igjen.....sp.mål om timebank

Anbefalte innlegg

Hei igjen.

Har hatt en avtale med min arbeidsgiver om timebank ordning.

Dvs rolige dager får vi fri men får full lønn,men disse timene må vi betale inn igjen når det er travelt på arb.plassen.

Dette har tatt helt av for oss alle på arb.plassen.

De ga oss fri for og minske personalkostnadene og nå sitter vi igjen med en masse timer i minus.

Vi sa ifra at dette ville vi ikke godta,men nei da timebank skulle vi ha.Og vi trengte ikke være redde for at vi ikke skulle få jobbe de igjen. Nå sitter jeg her da,sykemeldt og gravid og liten sjans for og klare og jobbe inn igjen disse timene.Jeg har sagt til min arb.giver at jeg heller vil betale pengene tilbake igjen.

Hvis jeg får godkjent omskolering kan jeg da søke om og få hjelp til og dekke disse timene i minus?

Ett sp.mål til :) Hvis jeg får godkjent omskolering,jeg har mest lyst titl og bli IT kandidat.Kan jeg da søke om støtte til en pc som har større kapasitet en den jeg har nå? Tenker på all programvare som jeg må holde meg oppdatert på.

Takker igjen :)))

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/23920-hei-igjenspm%C3%A5l-om-timebank/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Irene Grøneng

Reglene om beregning av syke-/fødselspenger er de samme uansett hvordan man snur og vender på det: man ser på den siste tids inntekt (lengre periode, f.eks sisteår), og sammenligner med inntekt siste 3 år. Er der 25% differanse kan siste 3 år eller skjønn.

Se http://trygdehjelpen.no/sykepenger/

Når det gjelder omskolering så kan du få PC som skolemateriell, men der er jo maksbeløp, så der er neppe så mye å hente.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...