Gå til innhold

Sånn duppeditt til å lage kremtopper på kake?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kalles kremsprøyte eller sprøytepose. *Hjelpsom* Alle jernvarer har det ja og sikkert en del velassorterte dagligvarer også.

Takk! hehe.. skal lage min aller første bløtkake i dag skjønner du, for poden skal feires i morgen. :) Jeg hater å lage kaker, er flink med bakverk, men er elendig på kaker.. Men må man så må man! : ) Da kal jeg kjøpe sprøytepose-duppeditt etterpå.. hehe..

Gjest Elextra

Takk! hehe.. skal lage min aller første bløtkake i dag skjønner du, for poden skal feires i morgen. :) Jeg hater å lage kaker, er flink med bakverk, men er elendig på kaker.. Men må man så må man! : ) Da kal jeg kjøpe sprøytepose-duppeditt etterpå.. hehe..

Jeg har "laget" (dvs. montert) bløtkake mange ganger, men har aldri brukt slik sprøyte. Blir sikkert fint, men går helt bra bare å smøre ut kremen med en kniv eller slikkepott også. Så kan man evt. pynte kaken etterpå.

Jeg har "laget" (dvs. montert) bløtkake mange ganger, men har aldri brukt slik sprøyte. Blir sikkert fint, men går helt bra bare å smøre ut kremen med en kniv eller slikkepott også. Så kan man evt. pynte kaken etterpå.

Sånn gjør jeg det også, og det blir alltid fint.

Joda, vet det, men ville ha en sånn duppeditt, synes det blir litt fancy! :) Har tenkt til å lære meg litt kakekunster etterhvert, så da er den sikkert kjekk å ha..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...