Gå til innhold

Bursdagfeiring (igjen) : ) oppdatering til de som svarte

Anbefalte innlegg

har skrevet tidlligere her om at svigermor ikke vil være i bursdag med svigerfar, svogeren min alltid er vrang og ungene hans er små og søte, men utrolig rampete. :) Og så var det det med å invitere til fering et tidspunkt det skulle passe alle. Så jeg gjorde som dere sa her inne, sa en dato og klokkeslett og den som ville/kunne fikk komme.

Sa sisen vi reiser på ferie i morgen og vi ikke vil ha masse gjester siden vi kun har en uke sammen i år.

Så i dag er den store dagen! Fra 13-16, og ALLE kommer! *HJELP* (ikke venner av oss "tanter og "onkler" for de er bortreist, men de var også bedt til i dag..) Så vi blir 13 voksne og 4 barn. Har belaget oss på å sitte ute, men så er det spådd regn! : ( Da har jeg et skikkelig problem hvis det begynner å hølje. Jaja.. da får vi bare bli våte altså. Typisk det at det har vært flott vær lenge nå, og i dag må det regne.

Er helt nervøs jeg, for det er aller første gang hele familiene fra begge sider møtes! Hjelpes.. vi har vært sammen i 7 år så det er jammen på tide. De er utrolig ulike, men det går vel for tre timer. Hehe..

Ønsk meg lykke til da! :)

Fortsetter under...

Det går så fint atte! :o) Garantert. Kjempebra at du klarte å sette grenser sånn, der ser du - de kunne komme nå alikevel hvis de bare var nødt!

Og kanskje finner de ut at alle de andre faktisk er ganske ålreite alikevel? :o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...