Gå til innhold

Hvordan skal skolesekken sitte?

Anbefalte innlegg

Var og prøvde Troll-sekken på datteren min som beg på skolen snart. Sekken slutter i korsryggen - er det riktig? Jeg passet på å stramme skulderremmene riktig, slik at sekken lå godt inn mot ryggen. Hun er 6 1/2 og temmelig gjennomsnitlig høy. Prøvde for moro skyld den som går fra 4. kl og oppover også. Den er ikke stort lenger i ryggen den.

Er alle skolesekkene sånn nå for tiden? Har noen her prøvd Berganssekken som har glidelås i stedet for lokk? Jeg synes den virket noe bredere enn Troll slik at hun ikke fikk så god armbevegelse. men jeg husker ikke hvor langt ned den går på ryggen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239391-hvordan-skal-skolesekken-sitte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...