Gå til innhold

Hvitt belegg- Hva gjøres?

Anbefalte innlegg

Gjest Mor til to jenter

Heisan! Har to jenter på 6 og 7 år. Da de var små vasket jeg rent i tissen og tok vekk det hvite belegget. Nå som de er såpass store kvier jeg meg for å gjøre det. Jeg ser at de har det, men tar det ikke vekk.

Gjør det noe?

Skal det være der? Hva gjør andre mødre med døtrene sine?

Takknemmelig for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239420-hvitt-belegg-hva-gj%C3%B8res/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Har for min del aldri vasket dette "belegget" bort på mine jenter. Ikke har jeg studert noe spesielt inne i "kriker og kroker" heller, siden det alltid er blitt sagt at dette er et "selvrensende" område hvor det skal være litt "belegg" til beskyttelse.

Har skylt dem under springen ved bleieskift og kun vasket med flat hånd på samme måte som jeg har vasket guttene. Når de har blitt større har de badet og vasket seg selv nedentil helt vanlig sånn "utenpå" med flat hånd.

Må vel legge til at ingen av dem noen gang har hatt noe slags problemer nedentil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...