Gå til innhold

Nå flytter jeg inn på småbarnsforum!

Anbefalte innlegg

fuji1365380447

Nå har jeg født, og kommer derfor til å flytt inn på dette forumet med alle mine spørsmål og tanker...

Gleder meg til å lære min lille snuppe på to uker å kjenne, men er litt skrekkslagen over tanken på at jeg er mor og at vi skal oppdra dette vesle vesenet!

Hjælpe seg til...

Fortsetter under...

Hjertelig velkommen skal du være! :o)

Jeg forlot mine to gangstere på snart 6 og 8 år alene hjemme en liten stund i dag mens jeg gikk på butikken. På vei dit traff jeg noen småjenter og hørte de visket:"Der er mamman til XXX!" Og jeg ble nesten skrekkslagen - jeg er MAMMA! Hjeeeelp! :o) Synes det blir bare skumlere og skumlere jeg - og morsommere og morsommere! :o)

Jeg forlot mine to gangstere på snart 6 og 8 år alene hjemme en liten stund i dag mens jeg gikk på butikken. På vei dit traff jeg noen småjenter og hørte de visket:"Der er mamman til XXX!" Og jeg ble nesten skrekkslagen - jeg er MAMMA! Hjeeeelp! :o) Synes det blir bare skumlere og skumlere jeg - og morsommere og morsommere! :o)

Hehe... Skulle tro du hadde fått det med deg etter åtte år... :-)

Annonse

He, he!!! Ja, av og til får man seg noen overraskelser!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...