Gjest pluss minus Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 jenten min har vært og badet i saltvann med joggeskoene sine. trodde det bare var å la dem tørke,men neida. de luktet vondt... sure føtter og dårlig sjøvann. hvordan ska jeg vaske dem? hive dem i en bøtte med hvilket vaskemiddel? hive dem i vaskemaskinen? de er helt nye og kan liksom ikke kaste dem heller. hva bør jeg gjøre...? 0 Siter
puppola Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Vaske i maskin på finvask medmildt vaskepulver- de blir som nye! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Er det stoffsko med evt. bare litt skinn på, så kaster du dem i vaskemaskinen på 40 grader. Det har jeg gjort med jentene sine, og de har blitt gode som nye. 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeg legger ungenes møkkete/sure joggesko i vaskemaskinen. Har aldri opplevd at de ikke tåler det (de tåler jo daglig bruk i all slags vær....). Den marginale ekstraslitasjen vasken evt. medfører oppveies av at de igjen nesten ser ut som nye. :-) 0 Siter
Gjest venter tredjemann Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Har akkurat vasket joggeskoene til mine - like fine. 40 grader. 0 Siter
Gjest pluss minus Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Vaske i maskin på finvask medmildt vaskepulver- de blir som nye! takk for svar:) 0 Siter
Gjest pluss minus Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Er det stoffsko med evt. bare litt skinn på, så kaster du dem i vaskemaskinen på 40 grader. Det har jeg gjort med jentene sine, og de har blitt gode som nye. ja..stoff og litt skinn. takk for svar:) 0 Siter
Gjest pluss minus Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Jeg legger ungenes møkkete/sure joggesko i vaskemaskinen. Har aldri opplevd at de ikke tåler det (de tåler jo daglig bruk i all slags vær....). Den marginale ekstraslitasjen vasken evt. medfører oppveies av at de igjen nesten ser ut som nye. :-) takk for svar:) 0 Siter
Gjest pluss minus Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 Har akkurat vasket joggeskoene til mine - like fine. 40 grader. tusen takk for svar:) 0 Siter
zenitra Skrevet 25. juli 2006 Skrevet 25. juli 2006 takk for svar:) Jeg vasker alle våre sko på ull-program i maskinen.Med en liten dæsj milo,og uten skyllemiddel. Funker så bra atte, nye fine sko hver gang ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.