Gå til innhold

Nå er jeg virkelig i vente modus!!!

Anbefalte innlegg

michel1365380617

ser at den første Cali gjengen har fått sine tildelinger. Jeg teller og regner meg gul og grønn . Ser at det er mellom 3 og 4 uker fra de fikk distrikt til de fikk tildeling....Venter og venter til at det skal gå like mange dager med oss, og smiler for meg sjølv når jeg ser at vi nærmer oss 3 uker siden vi fikk distrikt!! Skjer det snart??? Jeg har gjortunna ferien og er nå tilbake på jobb. hopper høyt hver gang telefonen ringer:-) kommer den snart? Det er medisin å komme hit inn å lese. En gjeng herlige venner som venter sammen med meg. Måtte det bli mange gladmeldinger fra colombia og de andre landene oxo så klart.

Sommer hilsen fra cilas

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239613-n%C3%A5-er-jeg-virkelig-i-vente-modus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei !

Vi er i samme ventegruppe som deg. Det er jammen spennende for tiden. Har sett tilbake på Colombia listen og tildelinger fra 2003 og oppover. Det har ikke tatt lange tiden fra distrikt til tildeling.Det lengste var 4 mnd.(da var det jule\sommerferie i Colombia )

De som fikk tildeling i dag, var det fra Cali ?

Til helgen er det 3 uker siden distrikt.

Lykke til videre :)

Håper telefonen ringer snart.

Ps. Har dere fått besked om oppdatering utover det som stod når vi fikk tildelt distrikt ?

Hilsen

Vi er også i ventemodus. Får vondt i magen hver gang tlf ringer på dagtid. Vi venter fra Bogota, så at noen fikk tildeling derfra før helgen. Jeg er innom dol 2-3 ganger pr dag.

Det begynner å bli uutholdig spennende. Storebror på snart har ikke noe tro på at det kommer noe baby, han har hørt det for lenge.

Vi får krysse fingrene for at tlf ringer denne uken.

Gjest Colom

Vi venter også i spenning.... Til tross for ferie er verken tlf eller pc`n langt unna... Sjelden at feriedagene har gått så langsomt.....

Lurer også på hvem av oss, eller om alle som har fått Cali som distrikt de siste ukene har fått beskjed om å oppdatere dokumenter???

Krysser fingrene for at vi blir en stor gjeng i Cali om få uker.

Annonse

Vi er også i ventemodus. Får vondt i magen hver gang tlf ringer på dagtid. Vi venter fra Bogota, så at noen fikk tildeling derfra før helgen. Jeg er innom dol 2-3 ganger pr dag.

Det begynner å bli uutholdig spennende. Storebror på snart har ikke noe tro på at det kommer noe baby, han har hørt det for lenge.

Vi får krysse fingrene for at tlf ringer denne uken.

Vi fikk distrikt samtidig som dere. Har der fått beskjed om å oppdatere papirer utover det dere fikk da dere fikk papirene om distrikt? Det må jo komme et rusj også for oss som skal til Bogota og? Lykke til alle sammen.

Hilsen PIA

Vi fikk distrikt samtidig som dere. Har der fått beskjed om å oppdatere papirer utover det dere fikk da dere fikk papirene om distrikt? Det må jo komme et rusj også for oss som skal til Bogota og? Lykke til alle sammen.

Hilsen PIA

Nei, vi har ikke fått noe nærmere beskjed om å oppdatere. Vi oppdaterte da vi fikk distrikt. Håper virkelig det kommer et Bogota rusj snart. Vi er rimelig klare til å reise her i huset. Får krysse fingre og tær for at det skjer noe snart.

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...