Gå til innhold

Hvilken solkrem anbefaler du til småbarn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mine unger tåler bare solkremer med fysisk filter (får utslett dersom det er kjemisk filter). Har brukt en gul tube fra Cosmica (tror jeg) med en flodhest utenpå, men oppdaget nettopp at de har sluttet med denne, så da vet jeg ikke helt hva jeg skal kjøpe neste gang. Denne solkremen er utrolig seig å smøre utover så jeg vet ikke om jeg egentlig skal anbefale den (tror det er typisk for de med fysisk filter), men siden mine unger ikke tåler annet må vi ta oss den tiden...

Hvor ofte vi smører kommer an på været og hvor mye de er ute, men ca 3 ganger om dagen kanskje?

Annonse

Babyline er den eneste som ikke inneholder uønskede stoffer. (Det er en solkremtråd på åpent forum med link.)

Vi har barn med eksem og sart hud, og for ham er Babylinekremen dessverre alt for tykk i konsistensen. Den blir for tett på huden hans og forverrer eksemet. Vet at flere har den erfaringen med Babyline.

Vi bruker Lavera sin barnesolspray.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...