Gå til innhold

Huff, jeg er en fæl mor ;-)

Anbefalte innlegg

I dag skal storesøster overnatte hos ei fra klassa hennes, og mellomsøster overnatte hos en nabo.

Og jeg, jeg savner dem ikke det spor!!! Det er bare utrolig herlig å ha dem borte en stund.

Og på lørdag, ja da reiser jentene på 1 ukes ferie til mormor - alene!

Mannen reiser på landsskytterstevnet og lillebror og jeg skal være alene hjemme. Gjett om jeg gleder meg til det!!!

Jeg er nok en fryktelig fæl mor :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/239691-huff-jeg-er-en-f%C3%A6l-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg er minst like fæl! :o) Jeg koser meg glugg i hjel i eget selskap når ungene er hos pappan, evt. når jeg er sammen med kjærsten når det er pappa-tid for ungene.

Har ikke det spor dårlig samvittighet for det heller - ungene har det like bra hos oss begge to. :o)

Altså - etter en del dager uten dem så er det liksom noe som mangler ja, men jeg ligger ikke og griner om kvelden og sånt.

Jeg er minst like fæl! :o) Jeg koser meg glugg i hjel i eget selskap når ungene er hos pappan, evt. når jeg er sammen med kjærsten når det er pappa-tid for ungene.

Har ikke det spor dårlig samvittighet for det heller - ungene har det like bra hos oss begge to. :o)

Altså - etter en del dager uten dem så er det liksom noe som mangler ja, men jeg ligger ikke og griner om kvelden og sånt.

Akkurat slik er det her også. JEg savner dem etter noen dager, og det er utrolig godt å se dem igjen. Men herlighet så utrolig godt det er å være litt uten dem også!!!

Annonse

Akkurat slik er det her også. JEg savner dem etter noen dager, og det er utrolig godt å se dem igjen. Men herlighet så utrolig godt det er å være litt uten dem også!!!

Og det tror jeg går begge veier som en annen her skrev. Merker det jo om jeg har ungene i f.eks. 2 uker i strekk uten at de er til pappan, da går vi hverandre litt på nervene etterhvert! :o)

Da er i såfall jeg også en fæl mor. ;o)

Vi leverte snuppa hos mamma i dag og der skal hun være til neste søndag. Mannen reiser på HV-øvelse på fredag (banemannskap under landsskytterstevnet) og skal være borte til onsdag, og jeg ser med glede fram til noen dager alene for meg selv. :o)

Og det tror jeg går begge veier som en annen her skrev. Merker det jo om jeg har ungene i f.eks. 2 uker i strekk uten at de er til pappan, da går vi hverandre litt på nervene etterhvert! :o)

Hmmmm, du har vel rett. Nå er jo jeg sammen med ungene mine stort sett hele tiden. Heldig er jeg, men dog...

Da er i såfall jeg også en fæl mor. ;o)

Vi leverte snuppa hos mamma i dag og der skal hun være til neste søndag. Mannen reiser på HV-øvelse på fredag (banemannskap under landsskytterstevnet) og skal være borte til onsdag, og jeg ser med glede fram til noen dager alene for meg selv. :o)

EY, kanskje din mann treffer min mann!!! :)

Si i så fall til ham at han må tolke skuddene til mannen min inn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...